Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłam strój kąpielowy i dostałam informację, że nie mogę go zwrócić, jeżeli rozerwałam worek cylofanowy, w którym był wysłany.Worek nie był oryginalnym opakowaniem. Jak inaczej miałam obejrzeć strój? Czy to nie nadużycie? w każdym sklepie można mierzyć stroje kąpielowe i nie kupować . Czy mogę go zwrócić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ryszkaj56 "w każdym sklepie można mierzyć stroje kąpielowe i nie kupować" - nie, nie w każdym.
Np. w regulaminie firmowego sklepu internetowego Tchibo w punkcie o "możliwości zwrotu towaru" jest zastrzeżenie o wyłączeniu z tej możliwości m.in. "bielizny, w tym strojów kąpielowych". I pewnie w wielu innych tego typu sklepach jest podobnie.
A czy Ty chciałabyś kupić taki strój wiedząc, że był on już mierzony przez inną klientkę?
dużo pływam i często kupuję kostiumy, więc wiem o czym mówię. A Ty zapewne nigdy nie musiałeś kupować kostiumu kąpielowego :), jedno czy dwuczęściowego , wię nie zdajesz sobie sprawy , jak trudno dobrać taki kostium.
Ale w Tchibo rzeczywiście nie kupowałam 🙂
@ryszkaj56 No jasne, nie musiałam, bo (zapewne) pływam w dresach 🙂
Ale na zadane pytanie nie odpowiedziałaś 🤔
Często kupujesz kostiumy i nie wiesz gdzie to robić żeby była możliwość zmierzenia skoro jej potrzebujesz?
chciałabyś kupić taki używany kostium (bo skąd sprzedawca ma wiedzieć co z nim robiłaś) i zapłacić jak za pełnowartościowy?
@ryszkaj56 ja nie zwracam bo szwagierka właśnie dlatego że kupiła strój od sprzedawcy co zwroty przyjmował i zaraziła się świerzbem, w dodatku na takich strojach zwracanych sa bakterie kałowe, można złapać wszawicę, covid, grzybicę i wiele innych chorób, ale to Pani ryzyko ja nie kupuję u sprzedawcy co przyjmuje bieliznę 🙂
Jeżeli nie było takiego zapisu, albo towar po wyjęciu z paczki nie znajdował się w zapieczętowanym opakowaniu, masz pełne prawo do zwrotu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Jeżeli towar jest niezgodny z opisem, masz prawo do zwrotu w ramach reklamacji nawet wtedy, gdy znajdował się w zapieczętowanym opakowaniu. A posiadał wkładki? Otwórz dyskusję i tam opisz swój problem , masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 A sprzedający ma prawo nie przyjąć takiego zwrotu: Polityka zwrotów na Allegro - Pomoc - Allegro
(patrz: Pkt 1, lit. B, ppkt a) i/lub b) pkt 6.)
No pewno, wszystko możesz zwrócić, nawet się nie przejmuj, pakuj i zwracaj. Jeżeli sprzedawca będzie się ociągał ze zwrotem i na drugi dzień po odesłaniu nie otrzymasz środków na konto to odrazu otwieraj dyskusję i domagaj się kasy.
Zawsze dysponujesz jeszcze negatywnem w zanadrzu i czekają środki z ochrony kupujących, zresztą ochoczo wypłacane przez Allegro, dosłownie każdemu, kto po nie wystąpi.
Ty jesteś klientka, ty jesteś Pani, a sprzedawcy zablokują konto.
@Halfrunt Właśnie przez takie osoby jak ty sprzedawcy ograniczają zwroty, tacy jak ty traktują sprzedawców i towary jak śmieci! Obyś na mnie nie trafiła! Co do twojej porady to się mylisz od 2 miesięcy moja siostra włączone ma ograniczenie i Allegro każda dyskusję zamknęło cytat "
@konto zamknięte a ty nawet nie podjęłaś że to jest ironia? I to tak grubymi nićmi szyta. 🤣
@Halfrunt ok w takim razie przepraszam
@ryszkaj56, ciężko nam zająć jednoznaczne stanowisko w tej sprawie. Zapieczętowanym opakowaniem nie będzie z pewnością zewnętrzne opakowanie paczki, a samego towaru (typu blister, woreczek uniemożliwiający wielokrotne otwieranie i zamykanie itp.). Co do zasady nie kwestionujemy wyłączenia prawa do odstąpienia w przypadku tego typu towarów (pod warunkiem, że rzeczywiście są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu).
Natomiast to sprzedający ponosi odpowiedzialność za stosowanie wyłączenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.