anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedający ma podstawę

BB02041988
#1 Nowicjusz#

Witam mam problem ze sprzedającym zamówiłem interfejs który po pierwsze nie działał wiec wiadomo odesłałem go i wystawiłem ocenę bez żadnego komentarza że nie polecam. Po pewnym czasie otrzymuje od sprzedającego pismo że poda mnie do sądu jeżeli nie usune oceny bo jest to naruszenie dóbr osobistych 

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33

kostas11
#21 Demiurg#

@BB02041988 co się z wami dzieje ? jeśli sprzedawca uznał reklamację to z jakiej paki dostał negatywa, ogarnij się i pomyśl jeszcze raz !!!

Produkt możesz ocenić jako produkt oddzielnie, za co niszczysz sprzedawcę, zdarzają się wadliwe produkty po to jest rękojmia, na dodatek bez opisu, jak sprzedawca dobrze to ugryzie to zaora Cię w sądzie że na przyszłość będziesz bał się wystawić pozytywa 😄 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 😁

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@kostas11: od półtora roku nie mogę dojść do porozumienia z jednym handlarzem (firma) w kwestii reklamacji.

Teraz wojuje z prywatnym sprzedawcą który też się nie poczuwa do winy.

Droga przez piekło.

Gdyby przepisy bardziej dociskały handlarzy byłoby zupełnie inaczej.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:109808341 ależ masz racje są sprzedawcy i sprzedawcy, niektórym należą się negatywy a wielu nie zna nawet swoich obowiązków jakie nakłada UoPK 🙂

Ale nie ma co wszystkich wrzucać do jednego worka, tak samo są różni kupujący jedni zrozumieją jak to funkcjonuje i zdarzają się wadliwe produkty, ale jak bym reklamację miał ogarniętą od ręki bym w życiu nie wystawił za to negatywa 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@kostas11 nigdy NIE MAM ogarnietej od ręki. ZAWSZE mam problemy. Nawet teraz. Jedna firma / jeden prywatmy.

Z moich obserwacji wynika, ze reklamacje sa odpychane na wszelkie mozliwe sposoby.

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@BB02041988 i słusznie ... zapłacisz za szkody + koszty sądowe , co takiego zrobił ,że aż musiałeś wystawić negatywa ? Co?... w markecie jak kupisz bubla to też każesz zamknąć sklep ... w skrajnych przypadkach negatyw tu działa tak samo ...

oznacz moderatorów

BB02041988
#1 Nowicjusz#

A co jeśli sprzedający sprzedaje bubla i ja jestem pokrzywdzony 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@BB02041988 powtarzam ,, a jeśli w markecie kupisz bubla i będziesz pokrzywdzony ?? ,, Presja Was klientów na cenę wymusza produkcję na skalę masową , a ta sprzyja przenikaniu bubli  ,co poza tym zrobił sprzedawca ,że go tak oceniłeś , robił problemy , nie oddał kasy ? no weź i wylej w końcu swoje żale ... Po negatywie spada jakość , a za nią pozycjonowaniei dalej sprzedaż , zapłacisz parę tysia jak Ci sąd przywali bo przypadków już podobnych było wiele to następnym razem pomyślisz o tym ,że po drugiej stronie szybki też jest człowiek i był może pozbawileś go jedynego źródła dochodu .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  @kostas11 

Dostałem pogróżki , podejrzewam autora wątku tylko inne konto 

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria nieładnie. Przykro mi, że coś takiego się stało, ale nie mogę sprawdzić czy to osoba z tego wątku, czy możesz podesłać tę wiadomość za pomocą tego formularza wraz z informacją z jakiego konta ją otrzymałeś? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika przesłałem ..cóż tak to jest jak się w oczy powie kilka słów prawdy 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika i kolejna wiadomość 

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@BB02041988 mam wrażenie , że niesłusznie Ciebie posądziłem o w/w wiadomości , nie mam jeszcze pewności , ale prawdę mam już w zasięgu ręki , nie miej mi tego za złe jak również komentarzy do Twojego wątku , jestem sprzedawcą i zawsze stanę po stronie sprzedawców , uważam jednak że opisywany kontrahent powinien spróbować sprawę załatwić nieco delikatniej

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@mdrogeria to niech handlarz nie sprzedaje bubli / badziewia. I tyle.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:109808341 nawet w przypadku najlepszych marek i produktów czasem zdazy sie jaki produkt wadliwy. Nie można za to winić sprzedającego. Po prostu czasem tak sie zdarza

Jeśli produkt jest "badziewiem" szybko to widac w komentarzach do produktu. Jeśli natomiast na 1000 sprzedanych zdarzy sie jakaś wadliwa sztuka a sprzedający sprawne rozpatrzy reklamacje i załatwi problem wymieniajac produkt lub zwracajac koszty . To czy aby naprawde z tego powodu zasługuje na nagatywną ocene ?

Cóż w takim przypadku trzeba by było wyjatkowo "subiektywnego" czyt: złośliwego podejścia

Nie chce nawet wspominać o wiadomociach jakie tutaj nam pokazuje @mdrogeria  

Staram sie zawsze z szacunkiem traktowac kupujących jeśli zdarzy sie produkt wadliwy załatwiamy to jak najszybciej i jak najsprawniej. Jeśli z tego powodu mielibyśmy otrzymac negatywa- cóż przykre i tyle.

Na szczęscie w 99% kupujacy to także ludzie którzy są w stanie pewne okliczności zrozumieć i nawet sytuacje z reklamacjami jeśli są sprawnie załatwione powodują że kupujący potem wracają. Wiedząc że nawet jeśli będzie jakikolwiek problem mogą z nami dojść do porozumienia i liczyc na wsparcie.

Ale wystawienie negatywa za sprawnie rozpstrzoną reklamacje- przykre i wyjątkowo bezmyślne z dużą szkodą dla sprzedającego ktory tak naprawde niczemu nie zawinił

Tak myśle

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_Likos_ jak widzisz Pan Client ,,,nie pogadasz ,

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@BB02041988 Tu Ci odpowiadają sami sprzedający, na jaką oczekujesz pomoc, Oni nie byli i nie będą obiektywni, oczekują tylko "polecających komentarzy", każdy inny nie mieści się w ich myśleniu. Oczywiście że masz prawo do wystawienia komentarza zgodnego z przebiegiem transakcji, do sądu > niech idzie, jak będzie Cie "nękał" zgłoś go do Allegro.

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

Wyjątkowo / jak rzadko kiedy zgadzam sie z  @LEW433 😛

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Taaa zaraz zglosi z placzem nekanie bo dostanie wezwanie przedsadowe do usuniecia komentarza zgodnie z prawem ola boga co ten sprzedawca chce odemnie grozby karalne mi wysyla 

oznacz moderatorów