Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem ze sprzedającym zamówiłem interfejs który po pierwsze nie działał wiec wiadomo odesłałem go i wystawiłem ocenę bez żadnego komentarza że nie polecam. Po pewnym czasie otrzymuje od sprzedającego pismo że poda mnie do sądu jeżeli nie usune oceny bo jest to naruszenie dóbr osobistych
@BB02041988 co się z wami dzieje ? jeśli sprzedawca uznał reklamację to z jakiej paki dostał negatywa, ogarnij się i pomyśl jeszcze raz !!!
Produkt możesz ocenić jako produkt oddzielnie, za co niszczysz sprzedawcę, zdarzają się wadliwe produkty po to jest rękojmia, na dodatek bez opisu, jak sprzedawca dobrze to ugryzie to zaora Cię w sądzie że na przyszłość będziesz bał się wystawić pozytywa 😄
@kostas11: od półtora roku nie mogę dojść do porozumienia z jednym handlarzem (firma) w kwestii reklamacji.
Teraz wojuje z prywatnym sprzedawcą który też się nie poczuwa do winy.
Droga przez piekło.
Gdyby przepisy bardziej dociskały handlarzy byłoby zupełnie inaczej.
@Client:109808341 ależ masz racje są sprzedawcy i sprzedawcy, niektórym należą się negatywy a wielu nie zna nawet swoich obowiązków jakie nakłada UoPK 🙂
Ale nie ma co wszystkich wrzucać do jednego worka, tak samo są różni kupujący jedni zrozumieją jak to funkcjonuje i zdarzają się wadliwe produkty, ale jak bym reklamację miał ogarniętą od ręki bym w życiu nie wystawił za to negatywa 🙂
@kostas11 nigdy NIE MAM ogarnietej od ręki. ZAWSZE mam problemy. Nawet teraz. Jedna firma / jeden prywatmy.
Z moich obserwacji wynika, ze reklamacje sa odpychane na wszelkie mozliwe sposoby.
@BB02041988 i słusznie ... zapłacisz za szkody + koszty sądowe , co takiego zrobił ,że aż musiałeś wystawić negatywa ? Co?... w markecie jak kupisz bubla to też każesz zamknąć sklep ... w skrajnych przypadkach negatyw tu działa tak samo ...
A co jeśli sprzedający sprzedaje bubla i ja jestem pokrzywdzony
@BB02041988 powtarzam ,, a jeśli w markecie kupisz bubla i będziesz pokrzywdzony ?? ,, Presja Was klientów na cenę wymusza produkcję na skalę masową , a ta sprzyja przenikaniu bubli ,co poza tym zrobił sprzedawca ,że go tak oceniłeś , robił problemy , nie oddał kasy ? no weź i wylej w końcu swoje żale ... Po negatywie spada jakość , a za nią pozycjonowaniei dalej sprzedaż , zapłacisz parę tysia jak Ci sąd przywali bo przypadków już podobnych było wiele to następnym razem pomyślisz o tym ,że po drugiej stronie szybki też jest człowiek i był może pozbawileś go jedynego źródła dochodu .
@mdrogeria nieładnie. Przykro mi, że coś takiego się stało, ale nie mogę sprawdzić czy to osoba z tego wątku, czy możesz podesłać tę wiadomość za pomocą tego formularza wraz z informacją z jakiego konta ją otrzymałeś?
@la_nika przesłałem ..cóż tak to jest jak się w oczy powie kilka słów prawdy
@la_nika i kolejna wiadomość
@BB02041988 mam wrażenie , że niesłusznie Ciebie posądziłem o w/w wiadomości , nie mam jeszcze pewności , ale prawdę mam już w zasięgu ręki , nie miej mi tego za złe jak również komentarzy do Twojego wątku , jestem sprzedawcą i zawsze stanę po stronie sprzedawców , uważam jednak że opisywany kontrahent powinien spróbować sprawę załatwić nieco delikatniej
@mdrogeria to niech handlarz nie sprzedaje bubli / badziewia. I tyle.
@Client:109808341 nawet w przypadku najlepszych marek i produktów czasem zdazy sie jaki produkt wadliwy. Nie można za to winić sprzedającego. Po prostu czasem tak sie zdarza
Jeśli produkt jest "badziewiem" szybko to widac w komentarzach do produktu. Jeśli natomiast na 1000 sprzedanych zdarzy sie jakaś wadliwa sztuka a sprzedający sprawne rozpatrzy reklamacje i załatwi problem wymieniajac produkt lub zwracajac koszty . To czy aby naprawde z tego powodu zasługuje na nagatywną ocene ?
Cóż w takim przypadku trzeba by było wyjatkowo "subiektywnego" czyt: złośliwego podejścia
Nie chce nawet wspominać o wiadomociach jakie tutaj nam pokazuje @mdrogeria
Staram sie zawsze z szacunkiem traktowac kupujących jeśli zdarzy sie produkt wadliwy załatwiamy to jak najszybciej i jak najsprawniej. Jeśli z tego powodu mielibyśmy otrzymac negatywa- cóż przykre i tyle.
Na szczęscie w 99% kupujacy to także ludzie którzy są w stanie pewne okliczności zrozumieć i nawet sytuacje z reklamacjami jeśli są sprawnie załatwione powodują że kupujący potem wracają. Wiedząc że nawet jeśli będzie jakikolwiek problem mogą z nami dojść do porozumienia i liczyc na wsparcie.
Ale wystawienie negatywa za sprawnie rozpstrzoną reklamacje- przykre i wyjątkowo bezmyślne z dużą szkodą dla sprzedającego ktory tak naprawde niczemu nie zawinił
Tak myśle
@_Likos_ jak widzisz Pan Client ,,,nie pogadasz ,
@BB02041988 Tu Ci odpowiadają sami sprzedający, na jaką oczekujesz pomoc, Oni nie byli i nie będą obiektywni, oczekują tylko "polecających komentarzy", każdy inny nie mieści się w ich myśleniu. Oczywiście że masz prawo do wystawienia komentarza zgodnego z przebiegiem transakcji, do sądu > niech idzie, jak będzie Cie "nękał" zgłoś go do Allegro.
Wyjątkowo / jak rzadko kiedy zgadzam sie z @LEW433 😛
Taaa zaraz zglosi z placzem nekanie bo dostanie wezwanie przedsadowe do usuniecia komentarza zgodnie z prawem ola boga co ten sprzedawca chce odemnie grozby karalne mi wysyla