Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hejka. Wystawiłam 3* sprzedawcy za obsługę klienta. Otrzymałam paczkę z uszkodzoną zawartością. Opakowanie produktu nie było uszkodzone. Prosiłam o jakieś rozwiązanie. Sprzedający zrzucił na mnie wszystko ( że to ja musze dokonać protokołu uszkodzenia paczki) a sam umywa ręce. Nie mogę też być pewna, iż paczka nie wyszła uszkodzona z magazynu gdyż opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone. Za obsługę klienta wystawiłam ocenę 3* po czym sprzedawca grozi mi kancelarią prawną i złożeniem wniosku do sądu. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
No ale masz te dyskusje trwająca? Czy co zrobiłaś?????
@Client:76698138 po 1 zakup od firmy czy osoby prywatnej? po 2 a przesłałaś ten protokół do sprzedawcy? od tego czy to zakup od firmy czy prywatnego zależy kto musi złożyć reklamację w 1 przypadku możesz scedować to na firmę po udostępnieniu dokumentacji tj protokół zdjęcia pełnomocnictwo w 2 składasz sama. Informowanie kogoś o możliwości podjęcia czynności prawnych nie jest grożeniem a obowiązkiem, policja podczas zatrzymania też ci mówi z jakiego paragrafu np dostajesz mandat
Skoro wszystko było dograne to można było poczekać z wystawianiem opinii do czasu rozstrzygnięcia reklamacji. Uszkodzenie mogło nastąpić w czasie transportu a sprzedawca mógł na to nie mieć wpływu. Ma prawo zgłosić do sądu i być może ma dowody które mu pomogą ale o tym nie nam decydować . Zawsze lepiej próbować się dogadać niż od razu pisać opinie .