anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedawca może grozić mi kancelarią prawną za złą ocene Obsługi Klienta?

Client:76698138
#2 Obserwator#

Hejka. Wystawiłam 3* sprzedawcy za obsługę klienta.  Otrzymałam paczkę z uszkodzoną zawartością.  Opakowanie produktu nie było uszkodzone.  Prosiłam o jakieś rozwiązanie.  Sprzedający zrzucił na mnie wszystko ( że to ja musze dokonać protokołu uszkodzenia paczki) a sam umywa ręce. Nie mogę też być pewna, iż paczka nie wyszła uszkodzona z magazynu gdyż opakowanie zewnętrzne nie było uszkodzone. Za obsługę klienta wystawiłam ocenę 3* po czym sprzedawca grozi mi kancelarią prawną i złożeniem wniosku do sądu. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

Monika__L
#16 Inspirator#

No ale masz te dyskusje trwająca?  Czy co zrobiłaś?????

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:76698138 po 1 zakup od firmy czy osoby prywatnej? po 2 a przesłałaś ten protokół do sprzedawcy? od tego czy to zakup od firmy czy prywatnego zależy kto musi złożyć reklamację w 1 przypadku możesz scedować to na firmę po udostępnieniu dokumentacji tj protokół zdjęcia pełnomocnictwo w 2 składasz sama. Informowanie kogoś o możliwości podjęcia czynności prawnych nie jest grożeniem a obowiązkiem, policja podczas zatrzymania też ci mówi z jakiego paragrafu np dostajesz mandat

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Skoro wszystko było dograne to można było poczekać z wystawianiem opinii do czasu rozstrzygnięcia reklamacji. Uszkodzenie mogło nastąpić w czasie transportu a sprzedawca mógł na to nie mieć wpływu. Ma prawo zgłosić do sądu i być może ma dowody które mu pomogą ale o tym nie nam decydować . Zawsze lepiej próbować się dogadać niż od razu pisać opinie .

oznacz moderatorów