Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cytuję: "Chcielibyśmy przeprosić i doskonalić się w obsłudze naszych klientów a także budować pozytywne relacje. Zaproponować możemy rabat na kwotę 50 PLN w ramach za usunięcie lub zmianę negatywnej opinii."
Czy to standard na allegro?
@Vanres To chyba nowa świecka tradycja. Standartem ostatnio bywało straszenie policją, prokuratorem sądami itp... za obrazę i naruszenie dóbr.
@Vanres no .. zdarza się i pewnie będzie coraz cześciej bo allegro coraz mocniej zaciska pętlę na szyi sprzedawców , a negatywna ocena doklada do ognia .
@mdrogeria Jeśli się ta metoda upowszechni to szybko znajdą się chętni którzy napiszą negatywa do kazdej transakcji byleby zarobić. Polak potrafi...
@br.A tu masz rację, jak się to upowszechni to będą same negatywne komentarze z propozycją usunięcia za 50 czy 100 zł, i tak klienci zyskają dodatkowe źródło dochodu oprócz monet, kuponów rabatowych, darmowych dostaw i dostaw Smart będą sobie dorabiać na komentarzach 😛
@agus38 To jest bardzo słuszna koncepcja. Wreszcie system komentarzy zawalił by się bezpowrotnie, no bo nie wyobrażam sobie: jak zablokować 90% sprzedawców z powodu złej jakości?. Allegro bankrutuje z powodu własnej zachłanności.
Trzeba propagować ten wynalazek. Lawiny żądań łatwej premii dla kupujących zatrzymać się chyba nie da 👺
Kwestia do przemyślenia. Może bardziej będzie się opłacało być kupującym niż sprzedającym na obecnym Allegro.
To nie jest standard tylko potrzeba danego sprzedawcy by móc tu sprzedawać .Kryteria są wysokie i każdy negatyw może zrujnować jego firmę . Komentarz negatywny to twoja subiektywna ocena ,jeśli zasłużony to sam decyduj a jeśli nie to sprzedawca może nawet wnioskować do sądu o zniszczenie wizerunku firmy (o ile będzie miał niezbite dowody).
To nie standard, ale często sprzedajacy którzy są jeszcze w czasach głębokiej komuny, wcisną bubel kupującemu i niech się odczepi. Jak ich Allegro trochę przycisnęło to się szybko ogarnęli i sobie znakomicie radzą w sprzedaży, ale są i tacy co "proponują "bonusy i są tacy co straszą nawet sądami.🤗
ryknął LEF ...
@LEW433 odpuść sobie, do pięt nie dorastasz xyz, co najwyżej wzbudzasz śmiech 🤣
Głęboka komuna? Przecież 75% użytkowników Allegro nie pamięta nawet końcówki PRL-u, a co dopiero czasy towarzysza Gierka z czasów prawdziwej komuny.
To nie jest kwestia bycia sprzedającym. To taki charakterystyczny typ człowieka, który czasami występuje również w roli kupującego.
U mnie np kiedyś klient kupił towar, który miałem wystawiony w pomyłkowo zaniżonej cenie (ponad 15-krtotna przebitka) i po oddaniu mu pieniędzy (co było poprzedzone obszernym tłumaczeniem, przeprosinami, dyskusją itp) wysmarował mi grubego negatywa po czym odezwał się po 2 tygodniach, że na pewno jego negatyw uderzył mi po sprzedaży i jeśli sprzedam mu towar za pół ceny to łaskawie go usunie 😄
Tu Allegro powinno usunąć komentarz. Zgodnie z prawem 15-krotna różnica w cenie traktowana jest jako ewidentna pomyłka sprzedawcy. 15% było by na korzyść kupującego.
Zgadza się. I jak myślisz- Allegro usunęło komentarz :)?
Przy okazji otrzymałem w komentarzu kilka wyzwisk typu "naciągacz, kłamca" itp. Na szczęście czasami rzeczowa odpowiedź na taki komentarz to lepsza reklama, niż pozytyw 🙂
Z pytania wnioskuję, że nie usunęło. A powinno.
Nie wiem jak tu wezwać do tablicy kogoś z Allegro, ale było by milo jak by się wypowiedzieli.
@Mac20ek00 szkoda zachodu na wzywanie moderacji, odpowiedź będzie standardowa: subiektywna ocena kupującego i zasady allegro 😁
Absolutnie. Tu działa prawo nadrzędne, a nie jakieś widzimisię Allegro.
Nie no spokojnie, to było ponad rok temu. Komentarza już nie ma a ja już nie zajmuję się sprzedażą wysyłkową. Jak ujrzałem jak wystartował katalog produktów to szybko sobie darowałem. Ale dzięki za chęci 😄