Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem w trakcie rozwiązywania problemu ze sprzętem kupionym rok temu probowalam w lipcu dogadać się ze sprzedawca ale milczy zgłosiłam końcem sierpnia problem i od tego czasu minęło ponad dwa tygodnie i za każdym minionym podanym przez Allegro terminem zadającym aby sprzedawca się wypowiedział doliczane są kolejne dni i wniosek o zwrot złożony lecz wstrzymany przez Allegro czekają żeby chyba zima się zaczęła gdy już nie będzie mj potrzebny sprzęt .. mówili 14ego potem 17ego teraz mi mówią 19-09 i pewnie 19 powiedzą 22ego tak doliczają dni do sprawy jestem wściekła
czasem od razu a czasem przeciągają, pewnie jest szansa na odzyskanie albo duża kwota, nie znamy szczegółów ale zapytajmy: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Gdzie mogę zgłosić się o pomoc w sprawach konsumenckich czyli zażaleniu przeciw Allegro i ich obsłudze ?
@eLBeDesign W dyskusji odpisuje pracownik, o czym już Cię dzisiaj informował. 3 września za pośrednictwem dyskusji złożyłaś reklamację, decydując się na wymianę przedmiotu. Do 17 września sprzedający miał czas na decyzję. Dzisiaj wysłaliśmy do sprzedającego ponaglenie. Ma czas na reakcję do jutra. W tej sytuacji proszę Cię o cierpliwość.
1 odpisuje ci bot nie pracownik i dlatego na kolomacieju to sam bo bot nie podejmie decyzji o ap
2 przy drogich zakupach allegro nie jest chetne od tak wyplacic do lapki pare tysi a to trza bedzie ekspertyzy serwisu a to wyceny rzeczoznawcy czasem zawiadomienia na policje lub czekania na decyzje reklamacyjna przewoznika 30dni etc zalezy od sytuacji. Jak mozesz to napisz co to bylo jak drogie i czy zakup od prywatnego czy firmy.
3 jesli zakup od prywatnegoto czy w ofercie nie bylo wylaczonej rekojmi?
4 pamietaj o 30dniowym automatycznym zamknieciu dyskusji przez bota jesli nie oznaczysz jako rozwiazana