Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dopisz reszte pytania, prosze. Troche je ucięło.
Cześć, @lejdii3191. Bez przykładu niestety nie będę w stanie zweryfikować sprawy, dlatego proszę o szczegóły, np. numer zamówienia, do którego został wystawiony negatywny komentarz.
Jeśli jednak interesuje Cię sam sposób działania, to w tym artykule znajdziesz opis naszego działania w obszarze komentarzy.
@lejdii3191, sprawdziłam Twoje ostatnie transakcje i wystawione oceny. Pierwszy komentarz został usunięty, ponieważ niesłusznie wskazywał na brak zwrotu wpłaty od sprzedającego.
Otrzymałeś częściowy zwrot za odesłany towar - sprzedający ma prawo obniżyć kwotę zwrotu, w przypadku gdy przedmiot wraca do niego w stanie wymagającym poprawy.
Twoje kolejne negatywne komentarze odnosiły się do tej samej transakcji. Takie działania są niedozwolone, tak samo jak składanie ofert zakupowych w transakcjach w celu zaszkodzenia, bez jakiejkolwiek chęci finalizacji transakcji. Piszemy o tym w naszym Regulaminie, a dokładniej w punkcie 11.7.