Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie zapłaty za przedmiot aplikacja wymusza weryfikację konta mailowego do potwierdzeń kupna po czym nie wysyła kodu weryfikacyjnego. Uniemożliwia to zapłatę za aukcje. Dodam, że adres mailowy i telefon id zawsze ustalony i nie zmieniany
@ROBAK144 czy mogę poprosić Cię o zrzut ekranu z informacją o konieczności weryfikacji?
@ROBAK144 Dziękuję, z jakiej dokładnie wersji aplikacji korzystasz?
Z aktualizowanej na bierząco
Tez się chętnie dowiem bo mam ten sam problem…
Mam ten sam problem od kilku dni. Przez telefon z aplikacji nie mogę opłacić wygranych aukcji. Tylko z komputera
@NortonCommando Dziękuję bardzo. Skonsultuję tę sprawę i wrócę w tym wątku z odpowiedzią. 🙂
U mnie to samo, więc chętnie się dowiem co zrobić z tym fantem.
Chciałem opłacić przedmioty i po raz pierwszy kazano mi podać maila i w drugim kroku wpisać kod który ma przyjść na ów maila. Ale mail nie przychodzi. Co to za nowość i czemu nie dochodzą maile?
@Hlukasz1980 Podaj mi proszę numer oferty, gdzie dostałeś taką wiadomość.
To nie oferta. Widze, ze już był taki post. Kolega tez miał taki problem z poziom aplikacji. Przy płatność prosi o kod na maila a kod nie przychodzi. I on zrobił to z wersji komputerowej a nie z aplikacji. Tez dzisiaj spróbuje.
A może aplikacja chcę żebyście się zalogowali lub założyli nowe konto?
w dniu dzisiejszym nie mogę opłacić wygranych przeze mnie licytacji. Prosi mnie o podanie adresu e-mail na który ma zostać wysłane potwierdzenie. Podaje adres i przechodzę do drugiej strony gdzie prosi mnie o wpisanie kodu wysłanego na maila. Kod nie dociera. Próbowałem ze 20 razy w czasie kilku godzin i maile nie dochodzą, nie ma w koszu ani w spamie. Adres mailowy wpisuje poprawnie.
zaznaczę, ze nie ma tego problemu przy opcji „kup teraz” tylko przy próbie opłacenia wygranej na aukcji.
inne maile od Allegro docierają do mnie od razu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@NortonCommando Widzę, że wczorajsze zakupy na Twoim koncie są już opłacone. Rozumiem więc, że problem już nie występuje.
Nadal nie rozwiązałem problemu. Opłaciłem zakupy z komputera a na aplikacji mobilnej nie mogłem tego zrobić, bo nie dochodzą maile z kodem.
@NortonCommando upewnij się proszę czy korzystasz z aktualnej wersji aplikacji Allegro.
Tak, aplikacja jest aktualna. Problem nadal występuje. Dzisiaj mam to samo.
Przy próbie opłacenia aukcji pojawia się okno by podać e-mail na który powinienem dostać kod od Allegro, próbuje od wczoraj, patrzyłem w koszu spamie nie ma nic, ale normalny mail od Allegro z obserwowanymi rzeczami normalnie przychodzi, co zrobić ? czy jak wyłącze dwustopniowe zabezpieczenie będę mógł kontynuować zakup ?
@stanlipa podaj proszę numer oferty, w której próbujesz dokonać zakupu oraz podeślij proszę zrzut ekranu, na którym widoczne będzie całe okno przeglądarki (z adresem strony raz godziną i datą). Dwustopniowa weryfikacja służy do logowania, więc chcę upewnić się w którym momencie ta potrzeba wpisania kodu się pojawia.