anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego aplikacja wymusza weryfikację adresu mailowego do potwierdzenia sprzedaży?

MAMY ROZWIĄZANIE!
ROBAK144
#7 Wielbiciel#

Przy próbie zapłaty za przedmiot aplikacja wymusza weryfikację konta mailowego do potwierdzeń kupna po czym nie wysyła kodu weryfikacyjnego. Uniemożliwia to zapłatę za aukcje. Dodam, że adres mailowy i telefon id zawsze ustalony i nie zmieniany

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33
stanlipa
#8 Zapaleniec#

Okazało się że w między czasie wyszła łatka do apki na ios której nie miałem zainstalowanej. Ale wracając do tego o co pytasz to po wejściu w zakupione rzeczy towar był nie opłacony, i w momencie kiedy klikałem opłać zakup to wtedy to okno się pojawiało. 

oznacz moderatorów
Matee_Wro
#1 Nowicjusz#

Mam od wczoraj ten sam problem, tez ios. Wszystko Ok ale e-mail nie przychodzi. Coś czuje ze to kolejny błąd w sofcie. Proszę o szybka pomoc

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Otrzymaliśmy odpowiedź, że problem został rozwiązany w najnowszej wersji aplikacji (która została udostępniona dzisiaj) dlatego bardzo proszę zaktualizujcie aplikację do najnowszej wersji (7.1.0). 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:90548832
#7 Wielbiciel#

Dlaczego jak chce zapłacić za przedmiot to muszę potwierdzić e-mail (który już potwierdzałam) i jak chce go potwierdzić wpisuje swój mail i powinien przyjść mi kod na maila do potwierdzenia, ale nie przychodzi. Ktoś wie o co chodzi? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90548832 zaktualizuj proszę aplikację do najnowszej wersji. Ten problem został już rozwiązany i nie powinien się powtarzać. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
marta20200
#1 Nowicjusz#

Witam od dwóch dni nie mogę zapłacić za przedmiot pojawia się strona wprowadź email i jakiś kod ma przyjść na email i robiła to już z 10 razy żaden kod nie przychodzi na email co to znowu za **piiip**yczne bezsensowne utrudnienia wprowadziliście 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@marta20200 Cześć 🙂 Zaktualizuj proszę swoją aplikację do najnowszej wersji. Problem nie powinien występować. 

oznacz moderatorów
mimbasska
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Niestety mam ten sam problem. Apka na iOS chyba aktualna- w każdym razie App store nie pokazuje żadnych dostępnych aktualizacji. Proszę o wsparcie 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mimbasska napisz proszę z jakiej wersji aplikacji i systemu korzystasz i prześlij zrzut ekranu, na którym widoczna będzie godzina i data oraz wiadomość o konieczności podania kodu weryfikacyjnego wysyłanego na e-mail. Te informacje są konieczne, aby przekazać zgłoszenie do Działu technicznego, ponieważ problem nie powinien występować w najnowszej wersji aplikacji. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
mimbasska
#8 Zapaleniec#

iPhone 13, iOS 16.0.2, najnowsza wersja Allegro. Numer aukcji 13126030914 

4F041B01-61D1-45EE-AEF3-AF8A3F90B40C.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mimbasska dziękuję! Przekazuję zgłoszenie i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź z Działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
mimbasska
#8 Zapaleniec#

A czy możemy mniej więcej przewidzieć jak długo to potrwa?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mimbasska nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi, więc przypomniałam się dziś w tej sprawie, gdy tylko otrzymam informacje na ten temat, dam znać. 
W tej sytuacji, dopóki problem z aplikacją nie zostanie rozwiązany, możesz złożyć zamówienie korzystając z przeglądarki (w telefonie lub na komputerze). 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mimbasska otrzymałam odpowiedź, z której wynika, że nie masz najnowszej wersji aplikacji. Czy możesz zaktualizować aplikację do wersji 7.2.0?

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów