anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego bezprawnie zamykacie dyskusję ze sprzedajacym?

Autozaslony
#11 Animator#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_

Dlaczego Wasz kolega po chamsku zakończył dyskusję mimo braku powodu nie wysłania nam towaru i anulowania zakupu przez sprzedawcę?

nr zamówiniea: 7f76fbb0-8fc8-11ef-ba7c-af90953a1dc8

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Autozaslony konsultant wskazał powód zamknięcia dyskusji. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Autozaslony
#11 Animator#

@RaBarbar_ka Nie wskazał. Proszę o wymienienie tego powodu. Albo nie potrafisz czytać albo chcesz w głupi sposób uniknąć odpowiedzi.

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Autozaslony pozwól, że zacytuję wiadomość konsultanta: "Rozumiem, że oczekiwał Pan/Pani otrzymania towaru. Zaznaczę, że jeśli z ważnych powodów wysyłka nie może zostać zrealizowana, może on anulować zamówienie. W tej sytuacji podjęliśmy decyzję o zamknięciu Dyskusji."

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Autozaslony
#11 Animator#

@ hahaha lepiej nie trzeba było cytować bo tylko potwierdziłaś to co napisałem.

Czyli może bo może :D. W taki m razie napisz mi proszę jaki to ważny powód.

Bo każdy sprzedawca może napisać, że anuluje bo ma ważny powód.

Jak chcesz to mogę Ci zacytować sprzedawcę i jego powód, ale nie chcę Cie bardziej kompromitować bo inni czytają.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@Autozaslony Wrzuć całość bo póki co wykazujesz tylko brak podstawowej kultury

oznacz moderatorów

Autozaslony
#11 Animator#

@NipponShorty To jest głębszy temat. I Administratorzy dobrze wiedzą o co chodzi więc to nie jest brak kultury tylko nieznajomość przez Ciebie tematu. 

Tak po krótce Ci wyjaśnię. 

Zgłaszamy od tygodnia sprzedawcę który bezprawnie wystawia nasze produkty w swojej ofercie, nie mając ich faktycznie w sprzedaży. Robi tak z tysiącami ofert. Na tę chwilę ma ponad 77 tys !!!!

Ponieważ allegro nic z tym nie robi, bo gościu wykupuje sporo promowań więc chcieliśmy im udowodnić, że sprzedaje coś czego nie ma a co jest niedopuszczalne i nieuczciwe. Kupiliśmy taki produkt i sprzedający od razu anulował zakup "bo tak" ponieważ wie, że go nie posiada i nie jest w stanie go wysłać. Otworzyliśmy dyskusję po czym natychmiast pracownik allegro ją zamknął na takiej samej zasadzie "bo tak".

Dzisiaj ktoś zgłaszał identyczne działanie innego sprzedawcę. My i nasi znajomi zgłaszamy już to od tygodnia a oni cicho siedzą i zamiatają wszystko pod dywan.

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Autozaslony nie wiesz co zrobić ? jest to proste jak kawałek drutu w kieszeni , kilka zakupów popartych stosownymi ocenami , jakość sprzedawcy spada poniżej neutralnego po czym blokują mu konto i wszystkie powiązane .

oznacz moderatorów

Autozaslony
#11 Animator#

Też o tym myślałem ale jak sprawdzisz sobie historię jego ocen to allegro też pomaga mu je czyścić.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria kiepska rada, bo za zakupy w celu ocenienia to bana dostanie tylko autor wątku 🙂

@Autozaslony że też Ci nie szkoda czasu, niech kupuje po co komplikujesz se życie a za takie zakupu u konkurencji dostaniesz bana i se zaszkodzisz 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Autozaslony
#11 Animator#

@kostas11 To nie jest żadna konkurencja. Sprawdź sobie jego metody działania, to zrozumiesz. 

On bierze tysiące produktów z katalogu w tym i nasze i je wystawia do sprzedaży tworząc grupę 2 produktów z jakimś śmiesznym notatnikiem. Używa bezprawnie nazwy naszej firmy itd. 

Zgłaszamy to na allegro a oni z tym nic nie robią.

Kupiliśmy specjalnie tylko jeden produkt żeby im udowodnić, że go nie ma, bo może wtedy zareagują ale też zamietli sprawę pod dywan.

A Tutaj ludzie skarzą się, że wystawiają jakiś produkt, który naprawdę mają i dostają bana i muszą wysyłać jakieś zdjęcia produktu, swoje z tym produktem itd. 

Kpina

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 hmmm.. chyba  nie zrozumiałeś wątku , zacytuję autora ,, Kupiliśmy taki produkt i sprzedający od razu anulował zakup "bo tak" ponieważ wie, że go nie posiada i nie jest w stanie go wysłać. ,,

Transakcja anulowana z winy sprzedawcy , na jakiej podstawie allegro ma blokować konta nabywców ?

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@Autozaslony Jak rzucasz pół słówkami i zaczynasz od obelg to jak mam "zaznajomić się z całością tematu" Jak chcesz coś załatwiać bezpośrednio z Allegro bez dzielenia się informacjami o co chodzi to zakładanie wątku na forum publicznym jest bezcelowe, bo pogłębia tylko dezinformacje i domniemania na domysłach.
Teraz jak już opisałeś o co chodzi to najlepsze rozwiązanie podsunął @mdrogeria 

oznacz moderatorów

Autozaslony
#11 Animator#

Nie pogłębia, bo zakładałem już konkretny wątek na ten temat. Zresztą nie tylko ja, już jest kilka wątków na ten temat. Ale oni wszystko olewają, więc nie dziw się że po tylu kontaktach rzucają się na usta tylko obelgi. W długich wątkach już w ogóle idzie się pogubić, przez to że raz ktoś odpowiada autorowi a raz uczestnikom i wielki misz masz.

oznacz moderatorów

Autozaslony
#11 Animator#

@RaBarbar_ka Odpiszesz z jakiego to ważnego powodu sprzedawca anulował zakup i go nie zrealizował, czy w końcu przyznacie się, ze to dlatego, że go nie posiada ale Wy nie zamierzacie nic z tym robić bo chronicie takich nieuczciwych sprzedawców np. z powodu tego, że na inne produkty wykupuje promowania?

oznacz moderatorów