Dlaczego jeszcze nie otrzymałam zakupu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupiłam zestaw lekarski opłaciłam go a nadal nie dostałam paczki opłata została zrobiona 19.11.21 zwykłym przelewem tradycyjnym więc na pewno już doszła proszę o wysłanie pączki bądź zwrot kosztów. Pani ze sklepu z którą się kontaktowałam nie pomaga tylko odsyła do allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@monicka267 Otwórz Dyskusję tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś brak wysyłki i załącz w niej dowód wpłaty. W Dyskusji ma obowiązek się wypowiedzieć sklep, a potem możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do wysłania towaru lub zwrotu środków.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@monicka267 Cześć! Widzę, że płatność wciąż ma status "rozpoczęta", zatem sprzedająca rzeczywiście jeszcze nie otrzymała wpłaty. Skonsultuję dla Ciebie tę sprawę z Operatorem płatności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przelew tradycyjny zawsze idzie dłużej, ale dlaczego tak długo? musisz dopytać tam gdzie go robiłaś.