Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zawsze po dokonaniu zakupu, dostawałem E-mail potwierdzający dokonanej transakcji. Takie E-maile są ważne, bo mogę je zarchiwizować i w razie konieczności bez problemów odszukać. Z kilku ostatnich zakupów nie dostałem E-maili. Czy to jakiś chwilowy błąd systemu, który zostanie naprawiony, czy może Allegro nie wysyła już takich wiadomości ?
Wysyla ale moze sobie powiadomienia wylaczyles z poziomu konta lub zmienieles ustawienia poczty i wala w spam
Nic z tych rzeczy. Problem dotyczy zakupów dokonanych 30.04. Wcześniej nie było problemów.
A gdzie ten zakup i gdzie sprawdzasz, a sprawdź czy tu masz zaznaczone: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia
Tak mam zaznaczone tak jak trzeba. Problem dotyczy wszystkich zakupów z 30.04. Na wszystko co kupowałem dzisiaj (01.05) dostałem potwierdzenie E-mailem. Chyba muszę jakoś napisać do Allegro aby wysłali.
a nie zainstalowałes sobie jakiejś apki ost np od przewoźnika albo allegro?
Do zakupów na Allegro używam komputera i powtarzam, że problem dotyczy zakupów tylko z 30.04. Napisałem tutaj, bo nie wiem jak i gdzie mogę wysłać wiadomość bezpośrednio do Allegro.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ moderatorki dadzą linka do supportu
@jsvideo sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, w szczególności foldery spam, powiadomienia lub inne. Sprawdziłam dokładnie maile wychodzące od nas i po naszej stronie wszystko jest w porządku. Z danych w naszym systemie wynika, że mail potwierdzający zakupy z 30.04. został dostarczony do Ciebie 30.04. o godz. 10:20.
Sprawdziłem dokładnie (spam również) i niestety nie ma. Bardzo proszę wysłać ponownie. Za zakupy z 1.05 potwierdzenie dostałem.
Zazwyczaj spam usuwa sie automatycznie po 48h
Na moim komputerze nic nie odbywa się automatycznie i bez mojej wiedzy. W tym przypadku prawdopodobnie zawinił serwer pocztowy.
Jak napisać do moderatorki prośbę o podanie linka lub ponowne wysłanie powiadomienia ?
@jsvideo już jestem, nie musisz pisać dodatkowo 🙂
Dowiem się czy możemy wysłać to powiadomienie ponownie i dam znać!
@jsvideo bardzo mi przykro, jednak nie mamy możliwości ponownego wysłania powiadomienia. Zostało już do Ciebie wysłane i poprawnie dostarczone. Sugeruję kontakt z administratorem Twojej poczty, w celu odnalezienia wiadomości. Zaznaczę, że potwierdzenie zakupu masz również w zakładce "moje zakupy".
Kontaktowałem się z administratorem poczty i twierdzi, że nie ma w archiwum tej wiadomości. To co mam w zakładce "moje zakupy" jest mi nie potrzebne. Potrzebuję E-mail aby go zarchiwizować i przesłać do księgowej.
Znów ta sama sytuacja. Z dzisiejszych zakupów dostałem tylko jedno potwierdzenie z godziny 21:11, a z godziny 20:59 nie dostałem. Nie rozumiem w czym problem, by wysłać ponownie E-mail potwierdzający.
Niestety nadal tak jest, że część zakupów nie ma potwierdzenia wysłanym E-mailem