Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wczoraj nie mogę dokonać żadnego zakupu, wyskakuje błąd po stronie allegro, co się dzieje?
Wybacz, ale mam prawo mieć własne zdanie, co do tzw. "bezpieczeństwa" . Nie będę się wydawać w jałowe dyskusje na temat zabezpieczeń, bo jakoś NIKT nie robi zakupów na moje konto. Żadne. Bez odbioru.
Na to wygląda.
Niestety nie mogę znaleźć aktualizacji. Wogole w sklepie play nie ma allegro, jest tylko lokalnie. Zostajemy w punkcie wyjścia...
Niestety NIE będzie aplikacji nowej w sklepie, bo Twój telefon komórkowy wyświetla aktualizacje i aplikacje dla Twojego telefonu, czyli te które telefon obsługuje. U mnie to samo, mogę zaktualizować tylko Lokalnie ale już normalnej aplikacji Allegro nie, bo problem jest w tym, co pisałam wcześniej. Masz na stronie wcześniej moją odpowiedź dla Pani Moniki, przeczytaj. Zostaje Ci tylko, tak jak mi, czekać, aż Allegro poprawi wersję Aplikacji lub wejście na Allegro przez przeglądarkę internetową. Dodam, że mój telefon nie jest stary taki stary, ma5 lat, nie ma jeszcze dla niego Androida Oreo. Więc czekamy, aż będzie albo musimy wymienić telefony. Czemuż nie dziwi mnie to specjalnie jakoś... Jak nie wiadomo, o co chodzi, chodzi o pieniądze 🤦
No tak ale ta" najnowsza wersja" jak Pani pisze na moim telefonie nie działa. Zawsze robiłam zakupy na allegro jestem klientem od ponad 10 lat a teraz nie mogę nic kupić bo zmieniliscie wersję. czyli muszę kupić nowy telefon żebym mogła korzystać z waszej "nowej wersji"allegro. to chore.
@timberland3 Najnowsza aktualizacja wymaga Androida 8, dlatego jeśli Twoje urządzenie ma starszy system, jedyne co mogę rekomendować na tę chwilę to korzystanie z wersji mobilnej strony na telefonie.
Dzisiaj chcąc otworzy swoje wyskoczył komunikat że nie działa poprawnie i nie można otworzyć .apke odinstalowałem restart tel. chcąc ponownie zainstalować nawet nie ma w sklepie Play pytanie co jest grane ?
@wiktoria_2025 nie wiem czy to ten problem, ale może coś wyjaśni
https://innpoland.pl/167027,aplikacja-przestala-dzialac-co-zrobic-winny-android-system-webview
@wiktoria_2025 Obecnie trwa awaria Google WebView w wielu aplikacjach. Aby ją naprawić zaktualizuj / zainstaluj aplikację “Android System WebView” lub “Chrome”. Jeśli nie masz dostępnych aktualizacji usuń ostatnią aktualizację WebView wchodząc w Ustawienia -> Aplikacje -> Android System WebView -> Odinstaluj aktualizację. Docelowo Google zdalnie naprawi problem. To powinno pomóc, gdyby się nie udało, daj proszę znać!
Już wszystko gra 🙂
Aplikacje działają normalnie ale w sklepie Play nadal nie ma aplikacji allegro jak to naprawić
@wiktoria_2025 sprawdziłam i udało mi się pobrać i zainstalować aplikację z Google Play:
SKonsultuję Twój problem, ale podaj mi proszę jaką masz wersję Adroida? Czy już kiedyś udało Ci się pobrać tą aplikację? W jakim kraju masz zarejestrowane konto Google, z którego korzystasz instalując aplikację w Google Play?
Android 6.0 i wszystko rejestrowane w Polsce tak pobierałem już apke tak zrobili się dzisiaj po raz pierwszy jest jakaś nowa wersja apki ale ja nie mam możliwości jej zainstalowania ani pobrania
@wiktoria_2025 "Android 6.0" - a co masz w wymaganiach apki, czy przypadkiem nie android 7.0?😏 I już wiesz dlaczego nie możesz jej zainstalować (ani nawet telefon nie widzi jej w sklepie).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@wiktoria_2025 tak, @Knowhere ma racje, zobacz:
Wymagania aplikacji to wersja Android 7.0 i wyżej.
Dziwne uzasadnienie bo telefon kupiłem w grudniu i od tamtej pory aplikacja działała normalnie
@wiktoria_2025 Bo ją zainstalowałeś, gdy w wymaganiach miała jeszcze Androida 6.0 (bump wymaganej wersji systemu do 7.0 miał miejsce jakoś w styczniu).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ale to chyba firmie Allegro powinno zależeć żeby wszyscy klienci mieli dostęp do apki a nie od Androida 7 w zwyż. Nagle odcięli mi dostęp do powiadomień, promocji i tak dalej. Ktoś pomyślał o tym?
Niestety mam to samo i kombinacje z Weview nic nie dają. Mam Androida 6.01.
Od dnia dzisiejszego nie jestem w stanie uruchomić aplikacji na P30 PRO. Niczego nie aktualizowałem, nie zmieniałem ustawień. Inne apki (poza klientem poczty) działają bez zarzutu. W sklepie Play aktualizacji żadnych nie ma. Restart telefonu niczego nie zmienił. Jakaś sugestia?