Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wczoraj nie mogę dokonać żadnego zakupu, wyskakuje błąd po stronie allegro, co się dzieje?
Witam nie mogę dokonać zakupu już jakies parę dni "upss... błąd po naszej stronie .." co się dzieje?
U mnie to samo. Splaty allegro pay dzialaja. A tyle rzeczy w koszyku. 😞
@Client:45430959 jeśli aplikacja to trzeba zaktualizować 🙂
Od 4 dni próbuje zapłacić za zakupy w koszyku lecz ciągle włącza mi się komunikat że macie jakąś awarię.
@Justyna24k, czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu z komunikatem?
Taki komunikat mi się pojawia
UPS mamy problem. Wygląda na to że problem leży po naszej stronie.Sprobuj ponownie za chwilę. Taki komunikat cały czas mam od 4 dni.
@Justyna24k bo masz pewnie nieaktualną aplikacje mobilną allegro. odinstaluj i zainstaluj ponownie. U innych zadziałało
Spróbuję ,ale nie wiem czy to pomoże bo ostatnio robiłam aktualizację
Daj znać o wynikach 😀
Po kliknięciu w "do kasy" wyswietla się "Ups! mamy problem, wygląda na to, że wystąpił problem po naszej stronie" gdy próbuję ponownie błąd się ponawia. Błąd pojawia się na stronie i w aplikacji mobilnej
Odinstalowałam i zainstalowałam ponownie aplikacje i nic
@lady_fire w aplikacji problem może powodować system Androida. Obecnie wymagany jest Android 8.0 i wyżej. Jeśli sprawdzasz to na stronie (czyli rozumiem, że w przeglądarce) na telefonie to jeżeli w ustawieniach aplikacji w telefonie nie zaznaczysz inaczej to też będzie Cię przenosić do aplikacji, w której będzie problem jeśli masz system poniżej 8.0.
Jeśli chcesz dokończyć zakup na telefonie to wejdź przez przeglądarkę na Allegro, ale najpierw w Ustawieniach aplikacji, odznacz proszę przy aplikaci Allegro w "Ustawienie jako domyślnej" "otwórz obsługiwane łącza".
To powinno pomóc 🙂
@Client:75303510 poczytaj np. tutaj Ups mamy problem - nie mogę opłacić zakupu w aplikacji najprawdopodobniej masz starą wersje aplikacji mobilnej allegro.
Widzę, że zaczyna się robić problem jak z ukrywaniem zakupów, fałszywymi e-mailami o zakupie. Te watki o nie możności kupna bo aplikacja stara też chyba będą iść w rysicach 😀
Kupujesz przez aplikację ?
dlaczego odpowiadasz na takie tematy? autor nie napisał nic, nie chciało mu się wysilić. To po co tracić czas? Może on na targu nie może kupić koszuli bo za mała? Skąd wiesz, że chciał kupić coś na allegro?
@darek_2055 jak ktoś o coś pyta pyta to odpowiadamy. Czasami strzelamy w ciemno z odpowiedzią tak jak ja a czasami trzeba pociągnąć kogoś za język jak robi to lew433.
kto pyta nie bladzi 😀
poza tym na allegro coraz gorzej ze sprzedażą to chociaż na AG można popisać 😁
Witam od kilku dni w aplikacji po zatwierdzeniu zakupów z koszyka przy Dostawie i płatności pojawia się komunikat -UPS mamy problem. Wygląda na to że pojawił się problem po naszej stronie. Klima odśwież jednak to nic nie daje
Dziś kupiłam przedmioty przez komputer stacjonarny ale wygodniej jest w aplikacji i teraz znowu nie mogę nic kupić.
@Iwoneczka-h musisz zaktualizować aplikację 🙂 Wymagany android 8 !