Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie cały dzień próbuję coś zamówić ale wiecznie widzę komunikat że coś robią i nie mogę zamawiać....o co chodzi???ma ktoś podobnie
@agatka310591 Sprawdź czy problem występuje, kiedy korzytsasz z innej przegladarki. Jeśli to nie pomoże, prześlij zrzut ekranu z widokiem komunikatu, o którym wspominasz.
Mam ten sam problem od kilku dni...
A dokładniej, nie możesz opłacić zakupu czy...?
Wyskakuje ikonka "upss mamy problem. Wygląda na to że mamy problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę". Jest hasło " odśwież " ale to nic nie daje.
Ja mam dokładnie ten sam problem
@mdorcia462 Bardzo mi przykro, ale jedyne rozwiązanie, które mogę Ci zaproponować w tej chwili to korzystanie z wersji mobilnej na telefonie lub przez stronę www na komputerze.
Wyskakuje to gdy jestem w moim koszyku i klikam "do kasy", żeby zapłacić. Wtedy ten błąd Wyskakuje w "dostawa i płatność "
A zmieniałeś przeglądarkę, czyściłeś ją.
Nie
Ja też. ...
Witam.Mam identyczny problem próbując zrobic zakupy przez aplikację.Logując sie na wersje komp wszystko dziala poprawnie.Czyszczenie danych przegladania,ciasteczek itp. nie pomaga.Czy moze byc to wina aktualizacji aplikacji?(tel. Android 7.0)
@DAVCIO16 Tak, najnowsza aktualizacja wymaga Androida 8, dlatego w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, abyś korzystał z wersji mobilnej na telefonie.
Witam,
Od wczoraj mam problem ze sfinalizowaniem transakcji zakupu, po przejściu do koszyka i kliknięciu kupuj i opłac wyskakuje komunikat (zrzut w załączniku)
Obrazka nie widzimy, może zacznij od wyczyszczenia przeglądarki.
Korzystam z aplikacji nie z przeglądarki,
Na obrazku jest komunikat "UPS! Mamy problem. Wygląda na to, że wystąpił problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę"
I tak jest od wczoraj, aplikacje restartowałam i czyściłam pamięć podręczna
@junglist3 Tak jak pisałam wcześniej w tym wątku, najnowsza aktualizacja wymaga Androida 8, dlatego w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie, abyś korzystał z wersji mobilnej na telefonie.
Witam, nie mogę dokonać zakupu no od kilku dni pojawia mi się błąd po waszej stronie, co się dzieje?
@mdorcia462 Korzystasz z naszej aplikacji czy z strony www na komputerze?
Mam androida 10 to na tym systemie nie będzie mi działała aplikacja mobilna na telefonie? Właśnie z niej korzystam i tam mam ten komunikat