anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę dokonać zakupu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
yaro1576
#7 Wielbiciel#

Od wczoraj nie mogę dokonać żadnego zakupu, wyskakuje błąd po stronie allegro, co się dzieje?

oznacz moderatorów
106 ODPOWIEDZI 106
Client:45430959
#1 Nowicjusz#

Witam nie mogę dokonać zakupu już jakies parę dni "upss... błąd po naszej stronie .." co się dzieje?

oznacz moderatorów
sparklesPL
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo. Splaty allegro pay dzialaja. A tyle rzeczy w koszyku. 😞

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:45430959 jeśli aplikacja to trzeba zaktualizować 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Justyna24k
#7 Wielbiciel#

Od 4 dni próbuje zapłacić za zakupy w koszyku lecz  ciągle włącza mi się komunikat że macie jakąś awarię.

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Justyna24k, czy mogę Cię prosić o zrzut ekranu z komunikatem?  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Justyna24k
#7 Wielbiciel#

Taki komunikat mi się pojawia

oznacz moderatorów
Justyna24k
#7 Wielbiciel#
 
 
oznacz moderatorów
Justyna24k
#7 Wielbiciel#

UPS mamy problem. Wygląda na to że problem leży po naszej stronie.Sprobuj ponownie za chwilę. Taki komunikat cały czas mam od 4 dni.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Justyna24k bo masz pewnie nieaktualną aplikacje mobilną allegro. odinstaluj i zainstaluj ponownie. U innych zadziałało

oznacz moderatorów
Justyna24k
#7 Wielbiciel#

Spróbuję ,ale nie wiem czy to pomoże bo ostatnio robiłam aktualizację

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Daj znać o wynikach 😀

oznacz moderatorów
lady_fire
#2 Obserwator#

Po kliknięciu w "do kasy" wyswietla się "Ups! mamy problem, wygląda na to, że wystąpił problem po naszej stronie" gdy próbuję ponownie błąd się ponawia. Błąd pojawia się na stronie i w aplikacji mobilnej 

Odinstalowałam i zainstalowałam ponownie aplikacje i nic

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lady_fire w aplikacji problem może powodować system Androida. Obecnie wymagany jest Android 8.0 i wyżej. Jeśli sprawdzasz to na stronie (czyli rozumiem, że w przeglądarce) na telefonie to jeżeli w ustawieniach aplikacji w telefonie nie zaznaczysz inaczej to też będzie Cię przenosić do aplikacji, w której będzie problem jeśli masz system poniżej 8.0. 
Jeśli chcesz dokończyć zakup na telefonie to wejdź przez przeglądarkę na Allegro, ale najpierw w Ustawieniach aplikacji, odznacz proszę przy aplikaci Allegro w "Ustawienie jako domyślnej" "otwórz obsługiwane łącza". 
To powinno pomóc 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Client:75303510
#7 Wielbiciel#
  • Nie moge nic kupic, wyskakuje jakis blad
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:75303510 poczytaj np. tutaj Ups mamy problem - nie mogę opłacić zakupu w aplikacji najprawdopodobniej masz starą wersje aplikacji mobilnej allegro.

 

Widzę, że zaczyna się robić problem jak z ukrywaniem zakupów, fałszywymi e-mailami o zakupie. Te watki o nie możności kupna bo aplikacja stara też chyba będą iść w rysicach 😀

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Kupujesz przez aplikację ?

oznacz moderatorów
darek_2055
#11 Animator#

 dlaczego odpowiadasz na takie tematy? autor nie napisał nic, nie chciało mu się wysilić. To po co tracić czas? Może on na targu nie może kupić koszuli bo za mała? Skąd wiesz, że chciał kupić coś na allegro?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@darek_2055 jak ktoś o coś pyta pyta to odpowiadamy. Czasami strzelamy w ciemno z odpowiedzią tak jak ja a czasami trzeba pociągnąć kogoś za język jak robi to lew433.

kto pyta nie bladzi 😀

poza tym na allegro coraz gorzej ze sprzedażą to chociaż na AG można  popisać  😁

oznacz moderatorów
Iwoneczka-h
#7 Wielbiciel#

Witam od kilku dni w aplikacji po zatwierdzeniu zakupów z koszyka przy Dostawie i płatności pojawia się komunikat -UPS mamy problem. Wygląda na to że pojawił się problem po naszej stronie. Klima odśwież jednak to nic nie daje 

Dziś kupiłam przedmioty przez komputer stacjonarny ale wygodniej jest w aplikacji i teraz znowu nie mogę nic kupić.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Iwoneczka-h musisz zaktualizować aplikację 🙂 Wymagany android 8 !

________
Κώστας
oznacz moderatorów