Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W mojej ocenie produktu wyraziłam się negatywnie na temat jego opakowania ponieważ znacząco ono wpływa na użytkowanie samego produktu (brak wielokrotnego zamknięcia i kiepskiej jakości woreczek, który wpływa na świeżość zawartych w nim przypraw). Jest to opakowanie producenta, nie sprzedawcy i w moim mniemaniu stanowi ono część zakupionego produktu. Jednakże moja opinia została usunięta bo rzekomo ocenianie opakowania jest częścią oceny transakcji a nie produktu (?) choć inni kupujący na innych aukcjach dostają produkt w takim samym opakowaniu co ja. Co ma piernik do wiatraka proszę niech mi to ktoś wyjaśni?
Nie dbam o wystawianie opinii zwłaszcza dla tak błahych produktów. Allegro samo mnie o to nagabywało, więc to nie jest tak, że "musiałam" ją gdzieś wystawić jak to napisałeś. Producent dał ciała więc zadowolona byłam średnio i to napisałam w opinii. Sednem sprawy i problemu jest to, że allegro opinię usunęło jednocześnie twierdząc, że mam ją dać sprzedawcy co jak już mówiłam jest nielogiczne i nieuczciwe wobec sprzedawcy - i TO (i tylko to) jest powodem dlaczego tu piszę. Dlaczego miałabym robić sprzedawcy problemy gdy to nie jego wina?
Co do reklamacji to serio myślisz, że ktoś będzie sobie głowę zawracał czymś za kilka zł? Sprzedawca prędzej to w koszty wrzuci, sama wysyłka wyjdzie kilkakrotnie więcej
"serio myślisz, że ktoś będzie sobie głowę zawracał czymś za kilka zł? "
Dokładnie o tym ciągniesz dyskusję od ponad 2 godzin.
Przecież walczymy tutaj o to od dawna, żeby klienci oceniając produkt robili to w przeznaczonym ku temu miejscu a nie okazywali swoje niezadowolenie oceniając sprzedawcę. @wredna_kocica nie chce zaszkodzić sprzedającemu i tak naprawdę to nie rozumiem z czym masz problem?
Mi, (kupuję, nie sprzedaję) dopiero to forum uświadomiło jak ironiczna był slogan reklamowy Allegro "dla miłościwie nam kupujących"...
ja już w ogóle nie wiem co (i czy w ogóle) oceniać skoro okazuje sięm że wystawiam opinię dla produktu takiego jak Allegro (i ja) myślało że Sprzedający mi wyśle a nie tego, który wysłał w rzeczywistości (bo mu źle połączyło EAN, czy coś... 😉
A gdzie ja napisałam, że ma wystawić tę opinię sprzedającemu?
Dokładnie o tym piszę- żeby w miejscu do oceniania produktu oceniła... produkt. Który dla niej jest na tyle mało ważne że by go nie oceniła wcale ale nie spodobało się jej opakowanie i musi o tym oznajmić całemu światu
Za chwilę ludzie będą wystawiać komentarze, że szara taśma im się nie podoba albo foliopak inposta ma brzydką grafikę i obsługa kupującego na 1* bo przecież to priorytet, mniejsza z produktem.
Jeśli nie widzisz różnicy między foliopakiem na przesyłce a beznadziejną torebką do której wsypana przyprawa wietrzeje to właściwie nie ma o czym dalej dyskutować.
@pinkpink11kupowałeś kiedykolwiek przyprawy lub inne produkty spożywcze? Bo mam wrażenie, że nie za bardzo wiesz o czym piszesz. Akurat opakowanie jest tutaj bardzo istotne i klient jak najbardziej powinien mieć prawo wystawić opinie jeżeli opakowanie w którym sprzedawana jest przyprawa jest nieszczelne lub w inny sposób nie spełnia swojej roli.
Opakowanie powinno służyć do dostarczenia przyprawy do kupującego a nie do użytkowania przez niego przez następne X miesięcy a to jest głównym problemem kupującej.
Niby dlaczego miałoby nie służyć kolejnych kilku miesięcy? Swoje przyprawy trzymam w oryginalnych torebkach właśnie. Jeżeli lubisz **piiip**y liard słoików w kuchni to ok, szanuję to.
A tak w ogóle to mam wrażenie, że czepiasz się dla samego czepiania 😂
Tak, dokładnie! I tylko o to mi tu chodzi - nie ma tu winy sprzedawcy (po zdjęciach widzę, że inni dostali dokładnie to samo), allegro samo usilnie prosiło mnie o opinię po czym usunęło ją jednocześnie mówiąc mi, że mam ją wystawić sprzedawcy. To jest tu sednem - ani produkt ani moje zadowolenie czy nie
Akurat za sprzedawanie zwietrzałych przypraw nie odpowiada nikt inny jak sprzedający, bo jest to zwyczajnie wybrakowany produkt.
Kupując coś tanio trzeba się liczyć że mogą być jakieś mankamenty ,ale widząc oferowany przedmiot klient ma narzędzie "zadaj pytanie sprzedającemu" a ten musi na nie szybko i wyczerpująco odpowiedzieć . Wystarczyło go podpytać o stan opakowania a nawet (w razie by nie spełniało oczekiwań) poprosić go o możliwość dodatkowego zabezpieczenia przed zwietrzeniem ,zwilgotnieniem czy utratą zapachu . Dobry sprzedawca zawsze znajdzie kompromis nawet jak producent czy hurtowy dostawca nie zabezpiecza należycie towaru.
Ok, ponieważ temat DLACZEGO wystawiłam taką a nie inna opinię wciąż wypływa wytłumaczę to raz z porządnie, ale zaznaczam jeszcze raz - nie to jest tu sednem problemu ani nie ma nic wspólnego z moimi pytaniami! Nie szukam też rozwiązania problemu z samym produktem (pojemnik, reklamacja itp.)!
Nie mam wygórowanych wymagań dotyczących opakowania przypraw (nawet woreczek strunowy jest ok), nawet nie widzę problemu jeśli muszę je przesypać. Jednakże to konkretne opakowanie przekroczyło wszelkie możliwe normy - kruchy, kiepskiej jakości celofan - i nawet to nie byłoby problemem - gdyby nie to, że był tak fatalnie zgrzany, że zgrzewy były pełne przyprawy. Myślałam, że będzie to tylko kwestia estetyczna, jednakże przypraw w zgrzewie było tak dużo, że nie były one szczelne, troszkę się wysypywało i oczywiście zwietrzało. Ponieważ sposób opakowania wpłynął na jakość produktu dlatego obcięłam gwiazdek i skrytykowałam to w ocenie. Po otrzymaniu produktu zobaczyłam, że inni kupujący otrzymali przyprawę dokładnie tak samo zapakowaną więc wiedziałam, że ten produkt już tak ma i nie jest to wina sprzedawcy. Nie jestem osobą, która wystawia jakiekolwiek opinie generalnie gdziekolwiek, ale byłam bombardowana przez allegro powiadomieniami by opinię wystawić
Sprzedawca dołożył wszelkich starań bym - mimo fatalnego opakowania producenta - otrzymała produkt w jak najlepszym stanie. Nie ma tu jego ani winy ani złej woli - nie widzę więc żadnego powodu by - jak mi to proponuje allegro - skrytykować go za coś co jest tylko i wyłączną winą producenta
Tak ładnie się spieracie więc trochę zaognię tą dyskusję, za towar odpowiada sprzedajacy, widzi go wcześniej niż kupujący i doskonale zdaje sobie sprawę z tego co sprzedaje.😁