Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuje kupic dziś różne artykuły na allegro i za każdym razem pojawią się komunikat. Jak mogę rozwiazac problem?
Jaki komunikat, obrazka nie widzimy.
Niestety nie możesz dokończyć tego zakupu. Wróć do koszyka aby zaktualizować swoje zamówienie.
Taki komunikat pojawia się przy każdym artykule, który dziś chce kupić.
Ilości,które zamawiam są dostępne u kupujących.
Jestem użytkownikiem allegro od ponad 15 lat i po raz pierwszy dziś taki komunikat mi się wyświetla.
Oczywiście miało być napisane " dostępne u sprzedających "
Każdy zakup i każdym sposobem?
Tak każdy zakup zarówno w aplikacji jak i na stronie internetowej allegro.
Zawołajmy nasze dziewczyny które mają lepszy wgląd i może coś zaradzą . @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pomożecie 😉
@kala_1983 spróbuj proszę z innej przeglądarki. Powinno być okej. 🙂
Super, wszystko działa i w aplikacji i wersji webowej. Dziękuję za pomoc.
@martarb1 spróbuj proszę jeszcze w innej przeglądarce na komputerze oraz w trybie incognito.
Dziękuję, spróbuję, czy to oznacza , że w aplikacji już nie będę mogła kupować? Bardzo dużo kupuje na allegro i tylko przez aplikację , nie ukrywam, że komputer byłby dla mnie dużym utrudnieniem ..pozdrawiam martarb1
Raczej nie, zaktualizuj apkę na początek.
OK , gdy ja sie wylogowalam z aplikacji na moim telefonie , a zalogował się mój syn , to bez problemu kupił na allegro . Czyli jest jakaś blokada na moim koncie , pytanie jaka , wszystko opłacone , a na allegro kupuję juz kilkanaście lat .
@martarb1 Nie, na Twoim koncie nie ma żadnych ograniczeń zakupowych, więc spróbuj proszę pobrać najnowsze aktualizacje do swojej aplikacji lub całkowicie ją odinstalować i zainstalować ponownie.
Próbowałam, nic to nie dało , spróbuję raz jeszcze jutro , ewentualnie ratuje mnie chyba zupełnie nowe konto na allegro. Pozdrawiam
Jeszcze dodam , że gdy robię Kup i Zapłać wyskakuje mi powiadomienie
Obrazka nie widzimy.
Chcesz zrobić kolejne zamówienie ? Skontaktuj się z nami , aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to że względów bezpieczeństwa . - taki komunikat się pojawia gdy robię opcję Kup i zapłać .