anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie moge dokonać zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
kala_1983
#8 Zapaleniec#

 

20230530_101312.jpg

 Próbuje kupic dziś różne artykuły na allegro i za każdym razem pojawią się komunikat. Jak mogę rozwiazac problem?

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
LEW433
#21 Demiurg#

Jaki komunikat, obrazka nie widzimy.

oznacz moderatorów
kala_1983
#8 Zapaleniec#

Niestety nie możesz dokończyć tego zakupu. Wróć do koszyka aby zaktualizować swoje zamówienie. 

oznacz moderatorów
kala_1983
#8 Zapaleniec#

Taki komunikat pojawia się przy każdym artykule, który dziś chce kupić.

Ilości,które zamawiam są dostępne u kupujących.

Jestem użytkownikiem allegro od ponad 15 lat i po raz pierwszy dziś taki komunikat mi się wyświetla. 

oznacz moderatorów
kala_1983
#8 Zapaleniec#

Oczywiście miało być napisane " dostępne u sprzedających "

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Każdy zakup i każdym sposobem?

oznacz moderatorów
kala_1983
#8 Zapaleniec#

Tak każdy zakup zarówno w aplikacji jak i na stronie internetowej allegro.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Zawołajmy nasze dziewczyny które mają lepszy wgląd i może coś zaradzą . @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  pomożecie 😉

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kala_1983 spróbuj proszę z innej przeglądarki. Powinno być okej. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
kala_1983
#8 Zapaleniec#

Super,  wszystko działa i w aplikacji i wersji webowej. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
martarb1
#8 Zapaleniec#
  • Witam , ja mam dziś identyczną sytuację i nic nie pomaga - ciągle komunikat - niestety nie mozesz dokonczyc tego zakupu, wróć do koszyka aby zaktualizować swoje zamówienie.  Próbowałam w aplikacji , ale też na laptopie , odinstalowałam aplikacje , różne sposoby zapłaty,  wysyłki i ciągle nic ...
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@martarb1 spróbuj proszę jeszcze w innej przeglądarce na komputerze oraz w trybie incognito. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
martarb1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję,  spróbuję,  czy to oznacza , że w aplikacji już nie będę mogła kupować? Bardzo dużo kupuje na allegro i tylko przez aplikację , nie ukrywam,  że komputer byłby dla mnie dużym utrudnieniem ..pozdrawiam martarb1

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Raczej nie, zaktualizuj apkę na początek.

oznacz moderatorów
martarb1
#8 Zapaleniec#

OK ,  gdy ja sie wylogowalam z aplikacji na moim telefonie , a zalogował się mój syn , to bez problemu kupił na allegro . Czyli jest jakaś blokada na moim koncie , pytanie jaka , wszystko opłacone , a na allegro kupuję juz kilkanaście lat .

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@martarb1 Nie, na Twoim koncie nie ma żadnych ograniczeń zakupowych, więc spróbuj proszę pobrać najnowsze aktualizacje do swojej aplikacji lub całkowicie ją odinstalować i zainstalować ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
martarb1
#8 Zapaleniec#

Próbowałam,  nic to nie dało , spróbuję raz jeszcze jutro , ewentualnie ratuje mnie chyba zupełnie nowe konto na allegro. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
martarb1
#8 Zapaleniec#

Jeszcze dodam , że gdy robię Kup i Zapłać wyskakuje mi powiadomienie

Screenshot_20230530_231010_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Obrazka nie widzimy.

oznacz moderatorów
martarb1
#8 Zapaleniec#

Chcesz zrobić kolejne zamówienie ? Skontaktuj się z nami , aby potwierdzić,  że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to że względów bezpieczeństwa . - taki komunikat się pojawia gdy robię opcję Kup i zapłać .

oznacz moderatorów