anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.

Grandziocha
#1 Nowicjusz#

W dniu 05.03.2024 zamówiłam opony w firmie Opomarket w Katowicach. Omyłkowo podałam zły rozmiar . W związku z tym jeszcze tego samego dnia czyli 05.03. br zwróciłam towar. .Ponieważ długo nie było zwrotu pieniędzy zadzwoniłam do firmy. Firma poinformowała mnie ,ze odesłali pieniądze 08.03.2024r . Te pieniądze do dnia dzisiejszego nie dotarły do mnie. Dlaczego. Firma twierdzi, że pieniądze przesłąli do allegro.  Moje pytanie dlaczego pieniądze poszły do Allegro a nie na moje konto. Jak teraz odzyskać te pieniądze.  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Grandziocha potwierdzam, że zwrot został wykonany 08.03.2024. Środki powinny zaksięgować się na koncie przypisanym do BLIKa, którym opłaciłaś zamówienie. Sprawdź to proszę ponownie, jeśli zwrotu nie będzie, daj znać! Poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia zwrotu, abyś mogła wyjaśnić to z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów