anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałem monet?

Rkr78
#8 Zapaleniec#

Dokonałem zakupu, który miał bonus w postaci monet. Zgodnie z regulaminem powinienem je otrzymać. Zapłacono z góry i w formie przelew24.

Proszę o wyjaśnienia. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Rkr78 Aby otrzymać monety, należało zrobić zakupy w aplikacji mobilnej. Niestety ten warunek nie został spełniony. Kupiłeś przez przeglądarkę na urządzeniu mobilnym, dlatego nie otrzymałeś monet. W tej sytuacji nie mogę pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Rkr78
#8 Zapaleniec#

Pani Natalio,

Zakup był z telefonu, mam aplikację. dziwne ale, może rzeczywiście przekierowało na stronę.

W takim razie, dlaczego nie ma takiej informacji o warunki zakupu przez aplikację mobilna w zakładce Twoje Monety i Kupony/ I informacje? Czy nie jest to wprowadzenie klienta w błąd? Czy nie mam w tej sytuacji prawa do reklamacji?

Rkr

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak z boku oferty jest napisane, za zakup w aplikacji.

oznacz moderatorów

Rkr78
#8 Zapaleniec#

Na którym boku i na jakiej ofercie? 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Rkr78 na telefonie powinno to wyglądać tak

monet.PNG

oznacz moderatorów