Dlaczego nie otrzymałem monet?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokonałem zakupu, który miał bonus w postaci monet. Zgodnie z regulaminem powinienem je otrzymać. Zapłacono z góry i w formie przelew24.
Proszę o wyjaśnienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Rkr78 Aby otrzymać monety, należało zrobić zakupy w aplikacji mobilnej. Niestety ten warunek nie został spełniony. Kupiłeś przez przeglądarkę na urządzeniu mobilnym, dlatego nie otrzymałeś monet. W tej sytuacji nie mogę pomóc.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pani Natalio,
Zakup był z telefonu, mam aplikację. dziwne ale, może rzeczywiście przekierowało na stronę.
W takim razie, dlaczego nie ma takiej informacji o warunki zakupu przez aplikację mobilna w zakładce Twoje Monety i Kupony/ I informacje? Czy nie jest to wprowadzenie klienta w błąd? Czy nie mam w tej sytuacji prawa do reklamacji?
Rkr
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak z boku oferty jest napisane, za zakup w aplikacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na którym boku i na jakiej ofercie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Rkr78 na telefonie powinno to wyglądać tak