Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu, który miał bonus w postaci monet. Zgodnie z regulaminem powinienem je otrzymać. Zapłacono z góry i w formie przelew24.
Proszę o wyjaśnienia.
@Rkr78 Aby otrzymać monety, należało zrobić zakupy w aplikacji mobilnej. Niestety ten warunek nie został spełniony. Kupiłeś przez przeglądarkę na urządzeniu mobilnym, dlatego nie otrzymałeś monet. W tej sytuacji nie mogę pomóc.
Pani Natalio,
Zakup był z telefonu, mam aplikację. dziwne ale, może rzeczywiście przekierowało na stronę.
W takim razie, dlaczego nie ma takiej informacji o warunki zakupu przez aplikację mobilna w zakładce Twoje Monety i Kupony/ I informacje? Czy nie jest to wprowadzenie klienta w błąd? Czy nie mam w tej sytuacji prawa do reklamacji?
Rkr
Tak z boku oferty jest napisane, za zakup w aplikacji.
Na którym boku i na jakiej ofercie?
@Rkr78 na telefonie powinno to wyglądać tak