
bzykuAZS
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-06-2023
10:52
Witam
w programie "strefa fachowca" w zeszłym miesiącu zrobiłem zakupy za określoną kwotę ale nie przyznano mi monet które powinny wskoczyć na moje konto do 15 dnia miesiąca. Co z tym mogę zrobić?
W poprzednim miesiącu wykonałeś 25 transakcji na kwotę 20 395,12 zł w Strefie Fachowca. Zdobyłeś 600 monet, które otrzymasz do 15-go dnia bieżącego miesiąca.
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-06-2023
11:07
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-06-2023
12:07
@bzykuAZS sprawdzimy to i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy dostanę szczegóły w sprawie Twojego rozliczenia.
Ola
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

bzykuAZS
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-06-2023
13:16
Coś wiadomo?
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-06-2023
14:20
@bzykuAZS to opóźnienia po naszej stronie, za które bardzo Cię przepraszam. Jeśli nie otrzymasz monet do końca tego tygodnia, zgłoś się proszę tutaj ponownie, wówczas będę działać w Twojej sprawie, ale na ten moment mogę jedynie poprosić Cię o cierpliwość.
Ola
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów