Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nr zamówienia to b0040b50-1905-11ee-a2de-09276ccc638a
Witam od dnia 6 maja do 20 maja sprzedawca nie ustosunkował się do niczego i reklamacja czy rekojmia została uznana.
W dniu 24.05.2024 Allegro napisało:
UniMart_QM nie wydali Pastwo decyzji reklamacyjnej w terminie, więc są Państwo zobowiązani do spełnienia roszczenia klienta, w tym wypadku do zwrotu pieniędzy. Proszę do 27.05.2024 do końca dnia, odebrać produkt i dokonać zwrotu pieniędzy.
Dzisiaj jest 28.05.2024 i dalej cisza, co ja mam robić skoro nie mogę odzyskać pieniędzy. A wczoraj i dzisiaj znowu prosiłem allegro o pomoc i zero kontaktu z jakiejkolwiek strony. Czy jestem zmuszony zglosic sprawe do sądu w takim razie? Bo ja jadę za 2 tygodnie za granicę i nie będzie mnie znowu 3 miesiące.
Nie bierz to jako jakiegoś przytyku, personalnie. Jak się robi zakupy u chińczyka to trzeba mieć na uwadze że kłopoty nadejdą. Trzeba mieć cierpliwość i stracić dużo czasu zanim się coś załatwi. Zamknij dyskusję jako nierozwiązaną (jeżeli jest już możliwość) i zgłoś się do Allegro Protect
Ale jak ją zamknąć jako nie rozwiązana, skoro wciskając "zakończ dyskusje" automatycznie robi "rozwiązana" dzień 22 dyskusji.. i jak zglosic się do allegro protect. Czy samo allegro nie może zakończyć dyskusji skoro ja nie mogę dać jako nieroziwazanej??
Tu wszystko na temat dyskusji
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/dyskusja-na-allegro/ba-p/324580
Można wezwać moderację tego forum z prośbą o otworzenie dyskusji na nowo.
Ja radzę poprosić Allegro o ponowne włączenie dyskusji tutaj:
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Złożyłem wniosek o allegro protect, ponieważ mi go wysłano w dniu dzisiejszym. Do dwóch dni mam dostać odpowiedź. Co mam zrobić wówczas z wadliwym towarem, gdy dostane zwrot?
Ha, dobre pytanie. Otrzymasz rekompensatę. Nie jesteś już właścicielem towaru. Nie wiadomo czy Allegro będzie ganiać myfrienda za AP. Jak otrzymasz już pieniądze zapytaj Allegro przez ticket 🙂
Super, dziekuje serdecznie za pomoc! Wolę wiedzieć co później żebym ja nie miał problemów, napisze ticketa jak się wszystko wyjaśni.
Witam, reklamacja po 14 dniach została uznana, czyli moje żądanie zwrotu pieniędzy zostało zaakceptowane prawnie. Sprzedawca napisał że mam zwrócić produkt na swój koszt, oni zobaczą i niby mam jeszcze płacić za jakieś rzeczy, bo pieniedzy nie oddadza. Czy to jest zgodne z prawem?
Sprzedawca :
Jeśli okaże się, że wada jest spowodowana nieuzasadnioną reklamacją klienta lub przez samego klienta, poinformujemy klienta o kosztach naprawy i odeślemy skuter do nas na koszt klienta. Jeśli klient będzie nalegał na odesłanie hulajnogi do nas, obciążamy klienta kosztami amortyzacji użytkowania hulajnogi, chcemy aby klient przemyślał sprawę i mamy nadzieję, że allegro skontaktuje się z klientem w celu porozumienia. Dla wyjaśnienia: chcę naprawić problem, ale nie chcę zwrotu ani refundacji. Jeśli Allegro zgodzi się na zwrot lub refundację, Allegro przejmuje całą odpowiedzialność i Γyzyko.
@Client:108395175 tak brak odpowiedzi do 14 dni = reklamacja zasadna 🙂 ale od 1 stycznia 2023 r. to sprzedawca decyduje czy Ci naprawi, wymieni czy odda kasę 😞 więc tak czy tak musisz odesłać towar do sprzedawcy 😞
@Client:108395175 Nie, sprzedający niech wyśle ci etykietę albo sam sobie odbierze towar. A jak nie chce zwrócić to poproś o pomoc Allegro.
Allegro odpisało:
Może Pan odesłać hulajnogę na adres jaki wskazał sprzedający w dyskusji (czyli ten adres na ul. Grodzką w Nowym Sączu) lub podany w ofercie:
Lyla Zhu
long hua qu,long hua jie dao ,qing nian chuang ye yuan chuang zhi lou D dong 309
518019 Shenzhen
Chiny
Po odesłaniu towaru, proszę zamieścić potwierdzenie nadania w dyskusji.
Jeśli sprzedający nie rozwiąże Pana sprawy po odesłaniu towaru, wówczas ponownie rozpatrzymy Pana wniosek z Allegro Protect.
Kuriera zamówiłem, koszt prawie 500zł. Allegro każe na mój koszt, to ja zapłacę za tego kuriera. Ale sprzedawca będzie musiał mi je zwrócić.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Tak mi napisało jeszcze Allegro. Czemu na mój koszt zwrot?
Odebrane Cześć Alan, Masz nową wiadomość w Allegro Protect [371090 1716902531] Przykro mi z powodu nieudanego zakupu i problemu z reklamacją na jaki Pan napotkał. Na ten moment Pana wniosek wstrzymałem - zachęcam do odesłania hulajnogi na adres reklamacji wskazany przez sprzedającego. W przypadku jeśli Pana roszczeniem jest zwrot pieniędzy powinien Pan odesłać towar na swój koszt. Może Pan odesłać hulajnogę na adres wskaże sprzedający w dyskusji lub podany w ofercie: Lyla Zhu long hua qu,long hua jie dao,qing nian chuang ye yuan chuang zhi lou D dong 309 518019 Shenzhen Chiny Jeśli nie chce Pan odsyłać hulajnogi może Pan samodzielne zgłosić sprawę na policji. Po otrzymaniu dokumentu wskazującego na wszczęcie postępowania w Pana sprawie proszę o załączenie takiego dokumentu w odpowiedzi na tę wiadomość. Jak tylko otrzymam od Pana dokument z policji lub potwierdzenie doręczenia przesyłki, rozpatrzę Pana wniosek ponownie na kwotę zakupu (w przypadku wysyłki także koszt odesłania). Pozdrawiamy Allegro