anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nikt nie chce oddac pieniedzy za towar po uznanej reklamacji?

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Nr zamówienia to b0040b50-1905-11ee-a2de-09276ccc638a

Witam od dnia 6 maja do 20 maja sprzedawca nie ustosunkował się do niczego i reklamacja czy rekojmia została uznana. 

W dniu 24.05.2024 Allegro napisało: 

UniMart_QM nie wydali Pastwo decyzji reklamacyjnej w terminie, więc są Państwo zobowiązani do spełnienia roszczenia klienta, w tym wypadku do zwrotu pieniędzy. Proszę do 27.05.2024 do końca dnia, odebrać produkt i dokonać zwrotu pieniędzy.

 

Dzisiaj jest 28.05.2024 i dalej cisza, co ja mam robić skoro nie mogę odzyskać pieniędzy. A wczoraj i dzisiaj znowu prosiłem allegro o pomoc i zero kontaktu z jakiejkolwiek strony. Czy jestem zmuszony zglosic sprawe do sądu w takim razie?  Bo ja jadę za 2 tygodnie za granicę i nie będzie mnie znowu 3 miesiące. 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Client:108395175 

Nie bierz to jako jakiegoś przytyku, personalnie. Jak się robi zakupy u chińczyka to trzeba mieć na uwadze że kłopoty nadejdą. Trzeba mieć cierpliwość i stracić dużo czasu zanim się coś załatwi. Zamknij dyskusję jako nierozwiązaną (jeżeli jest już możliwość) i zgłoś się do Allegro Protect

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Ale jak ją zamknąć jako nie rozwiązana, skoro wciskając "zakończ dyskusje" automatycznie robi "rozwiązana" dzień 22 dyskusji.. i jak zglosic się do allegro protect. Czy samo allegro nie może zakończyć dyskusji skoro ja nie mogę dać jako nieroziwazanej??

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Client:108395175 

Tu wszystko na temat dyskusji

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/dyskusja-na-allegro/ba-p/324580

Można wezwać moderację tego forum z prośbą o otworzenie dyskusji na nowo.

Ja radzę poprosić Allegro o ponowne włączenie dyskusji tutaj:

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

 

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Złożyłem wniosek o allegro protect, ponieważ mi go wysłano w dniu dzisiejszym. Do dwóch dni mam dostać odpowiedź. Co mam zrobić wówczas z wadliwym towarem, gdy dostane zwrot?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Client:108395175 

Ha, dobre pytanie. Otrzymasz rekompensatę. Nie jesteś już właścicielem towaru. Nie wiadomo czy Allegro będzie ganiać myfrienda za AP. Jak otrzymasz już pieniądze zapytaj Allegro przez ticket 🙂

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Super, dziekuje serdecznie za pomoc! Wolę wiedzieć co później żebym ja nie miał problemów, napisze ticketa jak się wszystko wyjaśni. 

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Witam, reklamacja po 14 dniach została uznana, czyli moje żądanie zwrotu pieniędzy zostało zaakceptowane prawnie. Sprzedawca napisał że mam zwrócić produkt na swój koszt, oni zobaczą i niby mam jeszcze płacić za jakieś rzeczy, bo pieniedzy nie oddadza. Czy to jest zgodne z prawem? 

Sprzedawca :

Jeśli okaże się, że wada jest spowodowana nieuzasadnioną reklamacją klienta lub przez samego klienta, poinformujemy klienta o kosztach naprawy i odeślemy skuter do nas na koszt klienta. Jeśli klient będzie nalegał na odesłanie hulajnogi do nas, obciążamy klienta kosztami amortyzacji użytkowania hulajnogi, chcemy aby klient przemyślał sprawę i mamy nadzieję, że allegro skontaktuje się z klientem w celu porozumienia. Dla wyjaśnienia: chcę naprawić problem, ale nie chcę zwrotu ani refundacji. Jeśli Allegro zgodzi się na zwrot lub refundację, Allegro przejmuje całą odpowiedzialność i Γyzyko.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:108395175 tak brak odpowiedzi do 14 dni = reklamacja zasadna 🙂 ale od 1 stycznia 2023 r. to sprzedawca decyduje czy Ci naprawi, wymieni czy odda kasę 😞 więc tak czy tak musisz odesłać towar do sprzedawcy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:108395175 Nie, sprzedający niech wyśle ci etykietę albo sam sobie odbierze towar. A jak nie chce zwrócić to poproś o pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

Allegro odpisało: 

 

Może Pan odesłać hulajnogę na adres jaki wskazał sprzedający w dyskusji (czyli ten adres na ul. Grodzką w Nowym Sączu) lub podany w ofercie:

Lyla Zhu

long hua qu,long hua jie dao ,qing nian chuang ye yuan chuang zhi lou D dong 309

518019 Shenzhen

Chiny

Po odesłaniu towaru, proszę zamieścić potwierdzenie nadania w dyskusji.

Jeśli sprzedający nie rozwiąże Pana sprawy po odesłaniu towaru, wówczas ponownie rozpatrzymy Pana wniosek z Allegro Protect.

 

 

Kuriera zamówiłem, koszt prawie 500zł. Allegro każe na mój koszt, to ja zapłacę za tego kuriera. Ale sprzedawca będzie musiał mi je zwrócić.

oznacz moderatorów

Client:108395175
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Tak mi napisało jeszcze Allegro. Czemu na mój koszt zwrot?

Odebrane Cześć Alan, Masz nową wiadomość w Allegro Protect [371090 1716902531] Przykro mi z powodu nieudanego zakupu i problemu z reklamacją na jaki Pan napotkał. Na ten moment Pana wniosek wstrzymałem - zachęcam do odesłania hulajnogi na adres reklamacji wskazany przez sprzedającego. W przypadku jeśli Pana roszczeniem jest zwrot pieniędzy powinien Pan odesłać towar na swój koszt. Może Pan odesłać hulajnogę na adres wskaże sprzedający w dyskusji lub podany w ofercie: Lyla Zhu long hua qu,long hua jie dao,qing nian chuang ye yuan chuang zhi lou D dong 309 518019 Shenzhen Chiny Jeśli nie chce Pan odsyłać hulajnogi może Pan samodzielne zgłosić sprawę na policji. Po otrzymaniu dokumentu wskazującego na wszczęcie postępowania w Pana sprawie proszę o załączenie takiego dokumentu w odpowiedzi na tę wiadomość. Jak tylko otrzymam od Pana dokument z policji lub potwierdzenie doręczenia przesyłki, rozpatrzę Pana wniosek ponownie na kwotę zakupu (w przypadku wysyłki także koszt odesłania). Pozdrawiamy Allegro

oznacz moderatorów