Dlaczego nikt nie chce oddac pieniedzy za towar po uznanej reklamacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nr zamówienia to b0040b50-1905-11ee-a2de-09276ccc638a
Witam od dnia 6 maja do 20 maja sprzedawca nie ustosunkował się do niczego i reklamacja czy rekojmia została uznana.
W dniu 24.05.2024 Allegro napisało:
UniMart_QM nie wydali Pastwo decyzji reklamacyjnej w terminie, więc są Państwo zobowiązani do spełnienia roszczenia klienta, w tym wypadku do zwrotu pieniędzy. Proszę do 27.05.2024 do końca dnia, odebrać produkt i dokonać zwrotu pieniędzy.
Dzisiaj jest 28.05.2024 i dalej cisza, co ja mam robić skoro nie mogę odzyskać pieniędzy. A wczoraj i dzisiaj znowu prosiłem allegro o pomoc i zero kontaktu z jakiejkolwiek strony. Czy jestem zmuszony zglosic sprawe do sądu w takim razie? Bo ja jadę za 2 tygodnie za granicę i nie będzie mnie znowu 3 miesiące.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie bierz to jako jakiegoś przytyku, personalnie. Jak się robi zakupy u chińczyka to trzeba mieć na uwadze że kłopoty nadejdą. Trzeba mieć cierpliwość i stracić dużo czasu zanim się coś załatwi. Zamknij dyskusję jako nierozwiązaną (jeżeli jest już możliwość) i zgłoś się do Allegro Protect
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale jak ją zamknąć jako nie rozwiązana, skoro wciskając "zakończ dyskusje" automatycznie robi "rozwiązana" dzień 22 dyskusji.. i jak zglosic się do allegro protect. Czy samo allegro nie może zakończyć dyskusji skoro ja nie mogę dać jako nieroziwazanej??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu wszystko na temat dyskusji
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/dyskusja-na-allegro/ba-p/324580
Można wezwać moderację tego forum z prośbą o otworzenie dyskusji na nowo.
Ja radzę poprosić Allegro o ponowne włączenie dyskusji tutaj:
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Złożyłem wniosek o allegro protect, ponieważ mi go wysłano w dniu dzisiejszym. Do dwóch dni mam dostać odpowiedź. Co mam zrobić wówczas z wadliwym towarem, gdy dostane zwrot?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ha, dobre pytanie. Otrzymasz rekompensatę. Nie jesteś już właścicielem towaru. Nie wiadomo czy Allegro będzie ganiać myfrienda za AP. Jak otrzymasz już pieniądze zapytaj Allegro przez ticket 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Super, dziekuje serdecznie za pomoc! Wolę wiedzieć co później żebym ja nie miał problemów, napisze ticketa jak się wszystko wyjaśni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, reklamacja po 14 dniach została uznana, czyli moje żądanie zwrotu pieniędzy zostało zaakceptowane prawnie. Sprzedawca napisał że mam zwrócić produkt na swój koszt, oni zobaczą i niby mam jeszcze płacić za jakieś rzeczy, bo pieniedzy nie oddadza. Czy to jest zgodne z prawem?
Sprzedawca :
Jeśli okaże się, że wada jest spowodowana nieuzasadnioną reklamacją klienta lub przez samego klienta, poinformujemy klienta o kosztach naprawy i odeślemy skuter do nas na koszt klienta. Jeśli klient będzie nalegał na odesłanie hulajnogi do nas, obciążamy klienta kosztami amortyzacji użytkowania hulajnogi, chcemy aby klient przemyślał sprawę i mamy nadzieję, że allegro skontaktuje się z klientem w celu porozumienia. Dla wyjaśnienia: chcę naprawić problem, ale nie chcę zwrotu ani refundacji. Jeśli Allegro zgodzi się na zwrot lub refundację, Allegro przejmuje całą odpowiedzialność i Γyzyko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:108395175 tak brak odpowiedzi do 14 dni = reklamacja zasadna 🙂 ale od 1 stycznia 2023 r. to sprzedawca decyduje czy Ci naprawi, wymieni czy odda kasę 😞 więc tak czy tak musisz odesłać towar do sprzedawcy 😞
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:108395175 Nie, sprzedający niech wyśle ci etykietę albo sam sobie odbierze towar. A jak nie chce zwrócić to poproś o pomoc Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro odpisało:
Może Pan odesłać hulajnogę na adres jaki wskazał sprzedający w dyskusji (czyli ten adres na ul. Grodzką w Nowym Sączu) lub podany w ofercie:
Lyla Zhu
long hua qu,long hua jie dao ,qing nian chuang ye yuan chuang zhi lou D dong 309
518019 Shenzhen
Chiny
Po odesłaniu towaru, proszę zamieścić potwierdzenie nadania w dyskusji.
Jeśli sprzedający nie rozwiąże Pana sprawy po odesłaniu towaru, wówczas ponownie rozpatrzymy Pana wniosek z Allegro Protect.
Kuriera zamówiłem, koszt prawie 500zł. Allegro każe na mój koszt, to ja zapłacę za tego kuriera. Ale sprzedawca będzie musiał mi je zwrócić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Tak mi napisało jeszcze Allegro. Czemu na mój koszt zwrot?
Odebrane Cześć Alan, Masz nową wiadomość w Allegro Protect [371090 1716902531] Przykro mi z powodu nieudanego zakupu i problemu z reklamacją na jaki Pan napotkał. Na ten moment Pana wniosek wstrzymałem - zachęcam do odesłania hulajnogi na adres reklamacji wskazany przez sprzedającego. W przypadku jeśli Pana roszczeniem jest zwrot pieniędzy powinien Pan odesłać towar na swój koszt. Może Pan odesłać hulajnogę na adres wskaże sprzedający w dyskusji lub podany w ofercie: Lyla Zhu long hua qu,long hua jie dao,qing nian chuang ye yuan chuang zhi lou D dong 309 518019 Shenzhen Chiny Jeśli nie chce Pan odsyłać hulajnogi może Pan samodzielne zgłosić sprawę na policji. Po otrzymaniu dokumentu wskazującego na wszczęcie postępowania w Pana sprawie proszę o załączenie takiego dokumentu w odpowiedzi na tę wiadomość. Jak tylko otrzymam od Pana dokument z policji lub potwierdzenie doręczenia przesyłki, rozpatrzę Pana wniosek ponownie na kwotę zakupu (w przypadku wysyłki także koszt odesłania). Pozdrawiamy Allegro