Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Hej. Na gorąco opiszę sytuację. Aż nam się nogi ugięły, że tak poważna firma mogła coś takiego zrobić.
Od jakiegoś czasu toczę dyskusje na allegro nt lustra. W skrócie: Zepsuły się dodatkowe bajery, reklamacja, procedury. Okazuje się, że sprzedawca zablokowany, dyskusja zamknięta i allegro protect. Wszystkie procedury spełnione i dzisiaj dostaje maila od pracownika allegro, że decyzja pozytywna i będzie zwrot za produkt. Myślę sobie super, oficjalny mail. Pojechaliśmy kupić nowe lustro już do Leroy i wchodzę teraz na emaila a po 23 , że jednak blokują zwrot bo cytuję "Sprzedający z przyczyn tehcnicznych nie ma dostępu do dyskusji i nie widział Pana reklamacji dajemy mu czas do 14 grudnia." Rozumiecie, wszystko zakończone, decyzja o zwrocie oficjalna i nagle coś takiego. Nie byłoby nic w tym dziwnego ale pieniądze ze zwrotu miały być na dodatkowe prezenty na Mikołaj a tu od tak mają człowieka. Jak mam teraz po 25 latach traktować allegro ???
Słuchajcie to tak jakbyśmy dostali po twarzy, cofają własne decyzje i to oficjalnie. Przecież po wydaniu pozytywnej decyzji to już nie powinien być mój problem co dalej się wykluło.... Pisze w ferworze bo normalnie krew nagła zalać, że allegro może coś takiego odwalić
Nic mnie już teraz tu nie zdziwi.
@Meviuss jedno musisz wziąć po uwagę , wypłata odszkodowania z Protect nie jest obligatoryjna tylko uznaniowa ,szczegóły w regulaminie
Z ograniczonym zaufaniem.
@Meviuss dziękuję, że do nas napisałeś! Poprosiłam zespół Allegro Protect o zweryfikowanie tej sprawy i jak najszybszy kontakt e-mailowy z Tobą. Poczekaj proszę na wiadomość w sprawie nr 45476068.
@Meviuss opiszę tutaj jeszcze raz dokładnie, co się wydarzyło, abyśmy wszyscy mieli pełny obraz.
Problem z zamówieniem został zgłoszony w dyskusji. Sprzedający nie ma do niej dostępu i nie otrzymał zgłoszenia, dlatego ustaliliśmy, że odeślesz lustro do sprzedającego, nie przedstawiłeś jednak dowodu tej wysyłki.
Po ponownym kontakcie zapytałeś, czy powinieneś nadać lustro ponownie, została stworzona przesyłka nr PX6922986351, jednak jak wynika z danych przewoźnika, nie została nadana.
W dyskusji pojawiło się zapewnienie o objęciu zamówienia Allegro Protect.
Poprosiłam zespół Allegro Protect o ponowne przeanalizowanie tej sprawy, w wyniku tego Twój wniosek został zaakceptowany, a zwrot otrzymasz w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.