Dlaczego przy moich zakupach nie pojawia się opcja"Kup od sprzedawcy z twojego koszyka", jak dawniej

Client:56219087
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-01-2022
20:48
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-01-2022
20:51
Tu masz jakie są sposoby zakupów: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/wyszukiwanie-i-obserwowanie/jak-kupowac-5VZxXd3mDUX
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-01-2022
20:57
@Client:56219087 Pojawia się. Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
oznacz moderatorów
judis
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-01-2022
02:03
No jednak nie. Przeglądarka oparta o silnik Chromium, aktualizowana wszystkimi łatkami bezpieczeństwa na bieżąco, a opcji brak. Zmiana przeglądarki nie wchodzi w grę (nie po to od prawie dziesięciu lat używam jednej, by się przerzucać na inny silnik, bo spodziewam się, że przeglądarki oparte o Chromium będą się zachowywać podobnie), a czyszczenie ciastek ani tryb incognito nie pomaga.
Mi to jakoś szczególnie nie przeszkadza, umiem sobie radzić bez tej opcji, ale była użyteczna i szkoda, że znikła.
oznacz moderatorów