Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Kilka dni temu, u JRKSPORT_KRK, zakupiłem pedały do roweru. Paczka została nadana 7 czerwca. Z jakiegoś powodu, kurier jej nie odebrał. Rozpocząłem dyskusję. Jako pierwsze, dostałem linka do śledzenia. Poprosiłem o konkrety. Obiecali, że wyjaśnią sprawę w poniedziałek. W poniedziałek, kurier odebrał paczkę. Sprzedawca zaś, olał całkowicie temat. Paczka poszła to poszła i nie ma co sobie zawracać gitary. Prowadziłem już kilka dyskusji, ale to jest pierwsza, w której mnie olano. Do tej pory, wydawało mi się, że to sprzedawcy powinno zależeć na tym by jak najszybciej wyjaśnić sprawę, co może zaowocować tym, że klient w przyszłości znów zrobi u niego zakupy. W tym wypadku, na pewno tak się nie stanie.
Czy moglibyście się dowiedzieć, dlaczego "sprzedawca" mnie olał?
@JohnnyKnoxville możesz nam zdradzić jaką przesyłkę wybrałeś ?
pewnie dlatego że wybrałeś przewoźnika one
Jak to allegro one albo obecnie strajkująca poczta to to obecnie nie dziwi choć oczywiście nie popieram. Pierwsze jest przymusową metodą dostawy do smarta. W standardzie jest ginięcie paczek na 2 tygodnie, szybkie zwroty nawet bez dostarczenia do boxów itp xD. Chyba nie da się znaleźć sprzedawcy, który włączył by to dobrowolnie, włączają bo smart to połowa zamówień, a później bluzgają ile wejdzie. Allegro ma to głęboko w poszanowaniu... Generalnie sprzedawca już wie, ze jak zwykle go oleją i będzie znowu za cudna jakość allegro odpowiadał... Każdy ma dość. Poczta obecnie też do pewnych metod nie należy. Mnie np ostatnio rzucili paczkę na ławkę przed drzwiami i nawet dzwonka nie wcisnęli do drzwi. Jakby ktoś sobie zabrał to nawet nic udowodnić nie miałabym jak, bo figuruwałoby jako dostarczone. A nie miałam najgorzej, bo doszło szybko, niektóre wsiąkają na długo...
@JohnnyKnoxville rozumiem, zapoznałam się z dyskusją i sprzedający odpowiedział na Twoją ostatnią wiadomość, następnie są powiadomienia od nas o nadaniu przesyłki.
Przesyłka dzisiaj jest w doręczeniu, nie za bardzo rozumiem skąd poczucie, że sprzedający Cię olał.
może nie użył dedykowanych narzędzi w zaistniałej sytuacji .😂
No właśnie nie odpowiedział. Napisał, że dowie się w poniedziałek. Paczka poszła, to poszła. A jak już wspominałem, prowadziłem kilka dyskusji i ZAWSZE dostawałem konkretną odpowiedź. Zresztą nie tylko ja narzekam na tego "sprzedawcę". Poszukałem w necie i okazało się, że inni też mają problem by się z nim skontaktować.
I fakt - wybrał paczkomat Allegro. Nigdy nie było z tym problemu. No - może jeden mały. Mop zamówiony w sklepie opalkadlafirm, wrócił do Nadawcy (został ponownie wysłany do mnie InPostem). Gdy już dotarł, okazało się, że został spakowany w dużą paczkę i poprostu się nie zmieścił. I tu oczywiście nie mam absolutnie do nikogo pretensji.
@JohnnyKnoxville co miał Ci odpowiedzieć , w odpowiedzi na interwencję sprzedawca otrzymuje zwykle taką oto wklejkę ...standard allegro .
@JohnnyKnoxville Sprzedawca nie ma wpływu na tempo pracy dostawcy i zanim się wybierze formę dostawy warto poczytać opinie o danym dostawcy. Sprzedawca zapewne nie miał zamiaru cię olewać tylko jedynie co to może podać numer nadania do śledzenia przesyłki a w żaden sposób nie jest w stanie pogonić krnąbrnego dostawcę. Jak chcę coś mieć szybko i bezpiecznie to szukam sprawdzonego dostawcy .