Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry 17 marca 2022 roku kupiłem opony. Niestety nie spełniły moich oczekiwań więc 21marca przez formularz zwrotu wypełniłem zwrot i odesłałem opony do nadawcy/sprzedawcy. Sprzedawca dzisiaj to jest 24 marca otrzymało opony i wciąż nie ma informacji o moim zwrocie. ja otrzymałem maila że państwo poinformujcie go o tym zwrocie. Pierwszy raz dokonuje takiego zwrotu i proszę o informację na jakiej podstawie mam się domagać moich roszczeń ponieważ w zakładce nie ma nic o zwrotach jest tylko mail który dostałem od państwa że zwrot został przyjęty nigdzie nie wprowadzałem żadnej przesyłki a wysłałem to na swój koszt.
@afa.8 W zakładce Moje zakupy możesz ofiltrować zwroty. Na zrzucie widać, w którym miejscu znajduje się odpowiedni przycisk:
Tak, wiem ale tam nie ma żadnych zwrotów.
@afa.8 Spróbuj wyczyścić przeglądarkę, a dla pewności sprawdź czy nie widzisz zwrotów, kiedy korzystasz z innej niż dotychczasowa.
Jest. Wszystko się zgadza. Dziękuje
A zwrot był przez Allegro?
Tak. Już wszystko gra. Dzieki