anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego w zakładce moje zwroty nie widzę zgłoszonego zwrotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
afa.8
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry 17 marca 2022 roku kupiłem opony. Niestety nie spełniły moich oczekiwań więc 21marca  przez formularz zwrotu wypełniłem zwrot i odesłałem opony do nadawcy/sprzedawcy. Sprzedawca dzisiaj to jest 24 marca otrzymało opony i wciąż nie ma informacji o moim zwrocie. ja otrzymałem maila że państwo poinformujcie go o tym zwrocie. Pierwszy raz dokonuje takiego zwrotu i proszę o informację na jakiej podstawie mam się domagać moich roszczeń ponieważ w zakładce nie ma nic o zwrotach jest tylko mail który dostałem od państwa że zwrot został przyjęty nigdzie nie wprowadzałem żadnej przesyłki a wysłałem to na swój koszt.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@afa.8 W zakładce Moje zakupy możesz ofiltrować zwroty. Na zrzucie widać, w którym miejscu znajduje się odpowiedni przycisk:

nat_not_0-1648119910266.png

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
afa.8
#7 Wielbiciel#

Tak, wiem ale tam nie ma żadnych zwrotów.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@afa.8 Spróbuj wyczyścić przeglądarkę, a dla pewności sprawdź czy nie widzisz zwrotów, kiedy korzystasz z innej niż dotychczasowa. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
afa.8
#7 Wielbiciel#

Jest. Wszystko się zgadza. Dziękuje

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A zwrot był przez Allegro?

oznacz moderatorów
afa.8
#7 Wielbiciel#

Tak. Już wszystko gra. Dzieki

oznacz moderatorów