Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem zakupiłam zabawkę dla dziecka laklke barbie a otrzymałam inny produkt droższy od zamawianej. Poinformowałam o tym sprzedawcę i zarzadal ode mnie dopłaty za otrzymany droższy towar. Dodam że zwrot otrzymanego produktu nie wchodzi w grę bo był na prezent. A sprzedający chce dopłaty za ten towar. Stąd moje pytanie czy muszę mu dopłacić czy jestem w jakiś sposób chroniona jak nie dokonam dopłaty?
@anka2166 jak był produkt nie taki, było odesłać na reklamację - zwrot 🙂 skoro zdecydowałaś się pozostawić droższy produkt to należy się sprzedawcy dopłata 😞
Skoro już go poinformowałaś, że dostałaś droższy towar, to wypadałoby dopłacić. Tak nakazuje zwykła, ludzka przyzwoitość.
@anka2166 Nie musisz niczego dopłacać. Jeśli sprzedawca chce, może pokryć Twój koszt odesłania towaru i dosłać Ci na swój koszt towar zgodny z opisem w ramach reklamacji. Nie masz żadnego obowiązku dopłacać do błędów sprzedawcy. Niech sobie sprzedawca odbierze własnym transportem ten droższy towar i dośle Ci właściwy. Jeżeli nie będzie chciał, niczego nie dopłacaj.
To że regulaminowo nie masz obowiązku oddawania to nie znaczy to samo co ludzka uczciwość i warto by się było dogadać ze sprzedawcą tak by obie strony były zadowolone.
Warto też dogadywać się z kupującymi, aby obie strony były zadowolone, zamiast odmawiać wysyłki towaru, gdy w ofercie wpisało się niską cenę. Tutaj też przydałaby się ludzka uczciwość.
@kostas11 Trudny wybór -regulamin czy logika.
Witaj, @anka2166 .
Kiedy sprzedawca pomyli się na niekorzyść kupującego częstą formą zadośćuczynienia mu jest propozycja rabatu na kolejne zakupy. Myślę, że jako kupująca możesz obiecać sprzedawcy, że przy następnych zakupach będziesz wybierać droższe opcje.
@anka2166 Jak Ci już ktoś napisał - tak nakazuje przyzwoitość. A poza tym w takim przypadku w grę może wchodzić art. 286 kk.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄