anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dopłata za droższy towar

MAMY ROZWIĄZANIE!
anka2166
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem zakupiłam zabawkę dla dziecka laklke barbie a otrzymałam inny produkt droższy od zamawianej. Poinformowałam o tym sprzedawcę i zarzadal ode mnie dopłaty za otrzymany droższy towar. Dodam że zwrot otrzymanego produktu nie wchodzi w grę bo był na prezent. A sprzedający chce dopłaty za ten towar. Stąd moje pytanie czy muszę mu dopłacić czy jestem w jakiś sposób chroniona jak nie dokonam dopłaty? 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
kostas11
#21 Demiurg#

@anka2166 jak był produkt nie taki, było odesłać na reklamację - zwrot 🙂 skoro zdecydowałaś się pozostawić droższy produkt to należy się sprzedawcy dopłata 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
sophie-bunny
#13 Ambasador#

@anka2166 

Skoro już go poinformowałaś, że dostałaś droższy towar, to wypadałoby dopłacić. Tak nakazuje zwykła, ludzka przyzwoitość.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@anka2166 Nie musisz niczego dopłacać. Jeśli sprzedawca chce, może pokryć Twój koszt odesłania towaru i dosłać Ci na swój koszt towar zgodny z opisem w ramach reklamacji. Nie masz żadnego obowiązku dopłacać do błędów sprzedawcy. Niech sobie sprzedawca odbierze własnym transportem ten droższy towar i dośle Ci właściwy. Jeżeli nie będzie chciał, niczego nie dopłacaj.

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

To że regulaminowo nie masz obowiązku oddawania to nie znaczy to samo co ludzka uczciwość i warto by się było dogadać ze sprzedawcą tak by obie strony były zadowolone.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Warto też dogadywać się z kupującymi, aby obie strony były zadowolone, zamiast odmawiać wysyłki towaru, gdy w ofercie wpisało się niską cenę. Tutaj też przydałaby się ludzka uczciwość.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@xyz96  Dodam że zwrot otrzymanego produktu nie wchodzi w grę bo był na prezent.

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

@kostas11 Trudny wybór -regulamin czy logika.

oznacz moderatorów
Client:98572120
#13 Ambasador#

Witaj, @anka2166 .

Kiedy sprzedawca pomyli się na niekorzyść kupującego częstą formą zadośćuczynienia mu jest propozycja rabatu na kolejne zakupy. Myślę, że jako kupująca możesz obiecać sprzedawcy, że przy następnych zakupach będziesz wybierać droższe opcje.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@anka2166 Jak Ci już ktoś napisał - tak nakazuje przyzwoitość. A poza tym w takim przypadku w grę może wchodzić art. 286 kk.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów