Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, robiłem reklamację i odesłali mi produkt twierdząc, że jest sprawny. Ale to jest najmniejszy problem. Po otworzeniu paczki okazało się, że jest połamany cały opiekacz. Dyskusję zakończyłem już , a była otwierana dwa razy więc już nie mogę otworzyć. Kiedy klikam "skontaktuj się z nami" - nie mogę wybrać produktu którego sprawa dotyczy, ponieważ nie ma go już na liście. Co robić?
Pomiń ten pkt produkt albo wybierz inny powód, jak już się skontaktujesz to wyjaśnisz powód.
@garfield23ft16 złożyć w terminie 7 dni reklamację do przewoźnika jako odbiorca z protokołem szkody wszystko znajdziesz na stronie tego przewoźnika. Jak będziesz miał odpowiedź po 30 dniach od przewoźnika że sprzedawca źle spakował paczkę wystąp o zwrot środków od niego w najgorszym przypadku z protecta ci oddadzą
Hm, złożyłem i elektroniczny protokół i reklamację, ale nie wiem, czy to przjedzie, bo w DPD jest napisane, ze protokół musi być wypełniony w obecności kuriera... a wszyscy wiem, jak kurier w ekspresowym tempie dostarcza paczkę i ani mu się śni, żeby poczekać aż ja otworzę i sprawdzę zawartość. W każdym razie czekamy. Zobaczę co jeszcze odpisze mi OLEOLE
Już Ci powiem, że kasy nie ujrzysz. DPD ma swój świat.
Chwila a to zakup od firmy?
Tak, od OleOle
I Ty masz składać reklamację u przewoźnika? oni odpowiadają za przesyłkę do chwili odbioru, była połamana, był protokół szkody i do nich z tym, niech załatwią. Otwórz dyskusję: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
No właśnie już nie mogę otworzyć, bo już dwa razy otwierałem i pospiesznie zamykałem. Napisałem do nich po prostu wiadomość że zdjęciami. Czekam co odpiszą
@garfield23ft16 jak dpd uwali reklamacje to poda powód zwykle złe spakowanie a to będzie dowod by odzyskać kase od sprzedawcy w dyskusji. tracisz tylko czas na rozpatrzenie reklamacji. Oczywiście sprzedawce poinformuj może wyśle 2 paczkę może będzie czekał na wynik reklamacji jedno jest pewne mając odpowiedź reklamacyjna ty masz dowód w ręce na użytek kolejnych kroków postępowania i nikt cię w wała nie zrobi. Ost byl wątek jak sprzedawca składal reklamację za kupującego o uszkodzony zwrot i allegro czekało na werdykt w sprawie protect sytuacja zrobiła sie kuriozalna kupujący zadzwonił do przewoźnika i dowiedzial sie że ten udzielił odpowiedzi reklamacyjnej sprzedawcy a ten siedział cicho plus przepisy pozwalają mu nie pokazać tej odpowiedzi reklamacyjnej jako że kupujący nie jest stroną reklamacji na linii przewoźnik sprzedawca i przewoźnik nie udzieli treści odpowiedzi reklamacyjnej ergo kupujacy jest w czarnej d... i sprzedawca w sumie może odpisać wszystko czyli dobrze że zabezpieczyleś swoje interesy poprzez wykazanie sie inicjatywą i działaniem
@garfield23ft16 czy chcesz, abyśmy ponownie otworzyli dyskusję? Jeśli tak, potwierdź proszę, że sprawa dotyczy zamówienia nr ed7df520-bcb9-11ed-aadc-63f0b5d3f8cf?
Tak, bardzo bym prosił jeśli jest taka możliwość .
@garfield23ft16 oki! Poprosiłam o wznowienie dyskusji 🙂
@garfield23ft16 dyskusja jest ponownie otwarta zaproponowaliśmy także złożenie wniosku o rekompensatę z Allegro Protect.
@garfield23ft16 Mozna otworzyć zawsze wystarczy się skontaktować, tam przez link da się tylko trzeba trochę pokombinować ale moderator już ci pomógł. Sprzedający odpowiada i nie daj sobie wmówić odpowiedzialności jeżeli masz protokół szkody.