Dostałem połamany produkt po odesłaniu mi go z reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, robiłem reklamację i odesłali mi produkt twierdząc, że jest sprawny. Ale to jest najmniejszy problem. Po otworzeniu paczki okazało się, że jest połamany cały opiekacz. Dyskusję zakończyłem już , a była otwierana dwa razy więc już nie mogę otworzyć. Kiedy klikam "skontaktuj się z nami" - nie mogę wybrać produktu którego sprawa dotyczy, ponieważ nie ma go już na liście. Co robić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pomiń ten pkt produkt albo wybierz inny powód, jak już się skontaktujesz to wyjaśnisz powód.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@garfield23ft16 złożyć w terminie 7 dni reklamację do przewoźnika jako odbiorca z protokołem szkody wszystko znajdziesz na stronie tego przewoźnika. Jak będziesz miał odpowiedź po 30 dniach od przewoźnika że sprzedawca źle spakował paczkę wystąp o zwrot środków od niego w najgorszym przypadku z protecta ci oddadzą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hm, złożyłem i elektroniczny protokół i reklamację, ale nie wiem, czy to przjedzie, bo w DPD jest napisane, ze protokół musi być wypełniony w obecności kuriera... a wszyscy wiem, jak kurier w ekspresowym tempie dostarcza paczkę i ani mu się śni, żeby poczekać aż ja otworzę i sprawdzę zawartość. W każdym razie czekamy. Zobaczę co jeszcze odpisze mi OLEOLE

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już Ci powiem, że kasy nie ujrzysz. DPD ma swój świat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chwila a to zakup od firmy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, od OleOle
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I Ty masz składać reklamację u przewoźnika? oni odpowiadają za przesyłkę do chwili odbioru, była połamana, był protokół szkody i do nich z tym, niech załatwią. Otwórz dyskusję: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie już nie mogę otworzyć, bo już dwa razy otwierałem i pospiesznie zamykałem. Napisałem do nich po prostu wiadomość że zdjęciami. Czekam co odpiszą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@garfield23ft16 jak dpd uwali reklamacje to poda powód zwykle złe spakowanie a to będzie dowod by odzyskać kase od sprzedawcy w dyskusji. tracisz tylko czas na rozpatrzenie reklamacji. Oczywiście sprzedawce poinformuj może wyśle 2 paczkę może będzie czekał na wynik reklamacji jedno jest pewne mając odpowiedź reklamacyjna ty masz dowód w ręce na użytek kolejnych kroków postępowania i nikt cię w wała nie zrobi. Ost byl wątek jak sprzedawca składal reklamację za kupującego o uszkodzony zwrot i allegro czekało na werdykt w sprawie protect sytuacja zrobiła sie kuriozalna kupujący zadzwonił do przewoźnika i dowiedzial sie że ten udzielił odpowiedzi reklamacyjnej sprzedawcy a ten siedział cicho plus przepisy pozwalają mu nie pokazać tej odpowiedzi reklamacyjnej jako że kupujący nie jest stroną reklamacji na linii przewoźnik sprzedawca i przewoźnik nie udzieli treści odpowiedzi reklamacyjnej ergo kupujacy jest w czarnej d... i sprzedawca w sumie może odpisać wszystko czyli dobrze że zabezpieczyleś swoje interesy poprzez wykazanie sie inicjatywą i działaniem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@garfield23ft16 czy chcesz, abyśmy ponownie otworzyli dyskusję? Jeśli tak, potwierdź proszę, że sprawa dotyczy zamówienia nr ed7df520-bcb9-11ed-aadc-63f0b5d3f8cf?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, bardzo bym prosił jeśli jest taka możliwość .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@garfield23ft16 oki! Poprosiłam o wznowienie dyskusji 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@garfield23ft16 dyskusja jest ponownie otwarta zaproponowaliśmy także złożenie wniosku o rekompensatę z Allegro Protect.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@garfield23ft16 Mozna otworzyć zawsze wystarczy się skontaktować, tam przez link da się tylko trzeba trochę pokombinować ale moderator już ci pomógł. Sprzedający odpowiada i nie daj sobie wmówić odpowiedzialności jeżeli masz protokół szkody.