Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
hej,
Dostałem paczkę która była rozdarta, metalowa puszta wgnieciona w rogu a kubek połamany. Allegro osrzuciło reklamację zwalając na sprzedawcę - ale ten dobrze zabezpieczył przesyłkę (tekturowym wypełniaczem, a nie śmieciamk jak to robią biektórzy). No i co ja mam teraz zrobic skoro w formularzu ewidetnie paczka dotarła uszkodzona a to idzie jako reklamacja do allegro ?
Cytuję:
Przykro mi, że Twoja paczka z numerem AD011DG1R7 dotarła uszkodzona. Zapoznałem się ze zdjęciami i wygląda na to, że nadawca niestety nie zabezpieczył jej odpowiednio. Dlatego nie mogę uznać Twojej reklamacji. Zgodnie z Regulaminem Allegro Delivery (§ 14, punkt 8), to nadawca odpowiada za właściwe przygotowanie paczki do wysyłki. Co teraz możesz zrobić? Zależy mi na tym, żeby Twoja sprawa została rozwiązana. Dlatego proponuję, abyś skontaktował się bezpośrednio ze sprzedającym. To on jest odpowiedzialny za odpowiednie zabezpieczenie przesyłki. Jak skontaktować się ze sprzedającym? 1. Wejdź w Moje zakupy. 2. Następnie kliknij Szczegóły zakupu. 3. Tam znajdziesz przycisk [Zgłoś reklamację lub problem]. Kliknij go, a będziesz mógł rozpocząć dyskusję ze sprzedającym, wybierając opcję Inne. Mam nadzieję, że uda Ci się szybko dogadać ze sprzedającym!
(stopka)
Pozdrawiamy
[edycja]
Ekspert do spraw reklamacji
Allegro
2e83c198-30b0-3e4c-bbce-9dc96516ffc0
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@drobok W tej sytuacji załóż proszę dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
Kiedyś tak było, teraz dodali jakiś tępy formularz i jak się wybierze przesyłka uszkodzona to reklamacja idzie do allegro które wypina się od odpowiedzialności. A co mam wybrać jeśli ewidetnie przesyłka jest uszkodzona ?
@drobok, z podesłanej wiadomości wynika, że przesyłka nie została odpowiednio zabezpieczona przed wysyłką. Najlepszym rozwiązaniem będzie zgłoszenie sprawy do sprzedającego przez Dyskusję. W formularzu możesz zaznaczyć ''Produkt'' zamiast ''Przesyłka''. Dzięki temu zgłoszenie trafi do sprzedającego.
Na Twoją prośbę do rozmowy włączą się nasi doradcy, którzy pomogą Wam w dojściu do porozumienia.
Jak wybiorę produkt a potem zaznaczę zgodnie z prawdą że karton też uszkodzony to wracam do punktu wyjścia - reklamacji do przewoźnika
@drobok, to sprawa do wyjaśnienia przez sprzedającego, nie odeślemy Cię z powrotem do reklamacji logistycznej. Po zgłoszeniu problemu z produktem będziemy mogli zaproponować Ci wypełnienie wniosku Allegro Ochrona Kupujących.