anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD nie dostarcza przesylek pod wskazany adres

Client:108925317
#1 Nowicjusz#

 

Szanowni Państwo, firma kurierska nie dotrzymuje warunków dostarczania przesyłek. Jestem osoba z niepelnosprawnoscia ruchowa. Pracuje zdalnie w swoim mieszkaniu, a kazdorazowo kiedy paczke ma dostarczac kurier dpd zostawia przesylke w punkcie odbioru. Nie zgadzam sie na taka sytuacje. Nikt nie pyta mnie o zdanie, kurier nie dzwoni ani domofonem, ani na telefon komórkowy. To jawna dyskryminacja i wykluczenie. Zwracam sie z prosba o pomoc i interwencje, dlaczego jako klient ktory zamawia przesylke nie otrzymuje jej. In post pomaga niepelnosprawnym klienta, to dlaczego Allegro nie ma polityki w tym zakresie. Prosze o pomoc
--

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

pecela
#18 Luminarz#

@Client:108925317

Dla DPD nie ma znaczenia, że jesteś osobą niepełnosprawną. Przesyłki mogą być przekierowane do punktu odbioru, jeżeli umożliwi to szybsze doręczenie.

A obowiązek specjalnego traktowania osób niepełnosprawnych to zadanie operatora wyznaczonego (czyli Poczty Polskiej). To ona ma zapewnić specjalne traktowanie takich osób (trzeba złożyć stosowny wniosek w placówce lub przez listonosza).

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@pecela "Przesyłki mogą być przekierowane do punktu odbioru, jeżeli umożliwi to szybsze doręczenie." naprawde??? jest na to jakiś punkt regulaminu lub prawa??

 

Bo moim zdaniem jeśłi paczka do pounktu koszuje 10 zł a przesyłka pod adres 16 zł to przesyłki pod adres nie powinny lądować w punkcie. Inaczej kurier mógłby wyrzucić wszystkie przesyłki w 3 punktach twierdząc  ze to ich najszybsz metoda doręczenia.

 

Przesyłka możże byc do odbioru w punkcie jeśli np kurier nie zastał adresata a w tym przypadku to raczej niemożliwe.....

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:108925317  a może uda sie to załatwic  po ludzku ???? 

W mailu o doręczeniu z DPD powienien byc telefon do kuriera. Kiedy otzrymasz maila po prosru zadzwonić, powiedzieć jaka jest sytaucja i poprosić aby kurier paczke przyniósł.....

 

No chyba że już zatargi z danym kurierem były, wówczas zostaje czekać ..... aż sie zmieni kurier

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108925317 Proszę, podaj numer przykładowego zamówienia, którego to dotyczy. Skontaktujemy się z oddziałem i postaramy się wyjaśnić tę kwestię. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:108925317 to zależy od kuriera i ile ma paczek, u mnie też DPD podjeżdża i dzwoni że czeka na dole z paczkami, nawet nie nosi 🙂 

Wybieraj InPosta czy innego kuriera sprawdzonego, znającego Twoją sytuację, na wojowanie szkoda czasu nie przynosi żadnych efektów ( a czasem odwrotny wieczne awizo ) tym bardziej że brakuje kurierów i mają to w nosie, chyba że go złapiesz i pogadasz co i jak, czasem czekoladkę na święta 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

XS-kaa
#7 Wielbiciel#

 Dzisiaj  moją przesyłkę kurier dpd też bez porozumienia ze mną i bez próby doręczenia pod wskazany adres przekierował przesyłkę do punktu odbioru. Kurier zasłania sie tym że dzwonił do mnie, a nie dzwonił. Nie ma takiego połaczenia, co mozna sprawdzić u operatora. Nie dość że nie wykonał pracy to jeszcze kłamie i wyśmiewa klienta że papier toaletowy z dostawą kurierską. Jak widać nawet do dostarczenia papieru toaletowego się nie nadaje, zbyt trudne to dla niego zadanie.  Przesyłka 1017122883296U.Łódź Bałuty, kurier Tomasz. Pomijam że jesteśmy osobami starszymi, bo to nie powinno mieć znaczenia. Płacę i chcę otrzymać to za co zapłaciłam. Mam nadzieję że Allegro wyciągnie konsekwencje w stosunku do dpd, bo jak można przeczytać także na innych forach firma kurierska dpd hurtowo nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań mimo iż bierze za to pieniądze. Pozdrawiam [edycja].

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

No dziewczyny wyjaśnijcie Pani jak to dla jej dobra wybraliście jej to DPD. I że to dla niej najbardziej optymalna forma dostawy. Ja mam nogi, wkurzam się ale jakoś to przeżywam, tu jest trochę gorzej...

Panią radzę zgłosić się do najbliższych gazet, może wtedy ktoś w tym portalu zacznie myśleć. Już jakiś czas temu sama się wkurzałam o losowe DPD i wyjaśniono mi, że "wybrano dla mnie optymalny sposób dostawy". Na lepszą odpowiedź od Allegro bym nie liczyła. Ale ja mam nogi i dwoje nastolatków w razie czego to jeszcze to przeżyję. A Panią współczuję...  Tak ten portal traktuje wieloletnich użytkowników.

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@XS-kaa bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam już o interwencję w DPD w Twojej sprawie, więc wrócimy do Ciebie z informacjami, gdy tylko je otrzymamy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów