Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wyszukiwanie po EAN uświadomiło mnie jaka na allegro panuje drożyzna. Taki płyn na glony do fasad, tutaj 22 zl/l a w składzie budowlanym obok mnie 13 zł. I to wszystko wyszukałem dzięki użyciu Ean. Czyli do czegoś to się przydaje. Jak potrzebuje tego kilka litrów to lepiej kupić na miejscu po pierwsze duża oszczędność a po drugie kurier tego nie zniszczy.
Kiedyś allegro było dla mnie głównym sklepem ze wzgl. na niskie ceny ale aktualnie to przesada jak wszystko jest tu drogie.
@szejk-gmbh A co mają moje sny do tematu wątku? Nie widzę związku.
@xyz96 taaa... bramki , barierki , kamery , z góry traktują człowieka jak potencjalnego złodzieja , jazda z wózkiem przez pół dnia pomiędzy półkami z oddechem na karku podonych Tobie ..... ja dziękuję , wysiadam .....brrrrr
Przykład sprzed 3-4 lat. Kupuję w dużym sklepie telewizor, proszę człowieka z obsługi, aby mi przywiózł z magazynu fabrycznie zapieczętowany karton, bo chcę mieć pewność, że sprzęt naprawdę nowy. Przywozi mi, potem pomaga pchać wózek (telewizor dosyć duży) do kasy. Płacę. Za kasą ta sama osoba mówi, że teraz pojedziemy do działu serwisowego, aby otworzyć karton i sprawdzić sprzęt, bo gdyby na przykład matryca była pęknięta, co się zdarza, może być problem z reklamacją. Serwis otwiera pudło, wyjmuje telewizor, włącza, ekran świeci, potem pakują z powrotem wszystko jak było. Wychodzę ze sklepu i mam świadomość profesjonalnej obsługi, na pewno tam wrócę. A kup telewizor na Allegro i niech się okaże w domu, że matryca pęknięta 🙂
brrrrrrrrrrrrrrrrr...
@mdrogeria Niektórzy to są nie z tego świata, teraz wyobraź sobie jakby wszyscy byli tacy.:D
xyz96 to teraz ja Ci dam przykład profesinalnej obsługi na allegro . Zakupiłem półkę , jak zwykle na drugi dzień czekała w paczkomacie , cóż zdarza się przyszła pęknięta, napisałem zwykłą wiadomość do sprzedawcy i po 5 minutavh otrzymuję odpowiedź ,że dzisiaj wysyłają drugą , a jak będę miał chwilkę czasu to poproszą o zwrot uszkodzonej .Wszystko po drodze i trwało łącznie może 15 minut . PEŁNA PROFESKA .
@mdrogeria Codziennie czytasz dział dla kupujących, tam masz obraz "profesjonalnej obsługi" na Allegro 🙂
Teraz pomyśl co by było, gdybyś podobną reklamację złożył po 90 dniach, a jeszcze lepiej po 180 dniach 🙂
xyz96 CZYLI UWAŻASZ ,ŻE jestem ewenementem , który jako jeden z nielicznych nie ma problemów z zakupami na allegro ? .... banialuki
Cóż Polak kocha niskie ceny , ale niestety za profesonalną obsługę też trzeba zapłacić , a czas to też pieniądz .
Ty jako klient widzisz to inaczej , potrzebujesz tłumu , chałasu połażenia , podotykania i szanuję to . U mnie to wygląda inaczej , potrzebuję wyciszenia i odrobinę wolnego czasu na pogapienie się na trawę .
@mdrogeria "Ty jako klient widzisz to inaczej , potrzebujesz tłumu" - bo chyba domyślasz się jak to jest: "zastaw się, a pokaż się". Niektórzy pokazać się muszą, bo czują że inaczej się uduszą, a jak kupią coś przez neta, to drastycznie spada prawdopodobieństwo tego, że somsiady zobaczo (czy to podczas zakupów, czy pod garażem)😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Bzdurny przykład. Równie dobrze może pęknąć w trakcie transportu do domu.
@szejk-gmbh Świetny przykład profesjonalnej obsługi sklepu. Jeśli pęknie w moim transporcie do domu, to już moja wina.
A jak pęknie w transporcie po zakupie na np allegro to nie moja wina.
@szejk-gmbh Aha, tylko spróbuj potem to wyegzekwować, gdy otworzysz paczkę w domu i zobaczysz rozbity ekran. Gdyby nawet Ci się udało, będzie to droga przez mękę.
Z twoją pomocą? Pestka. Rozjedziesz sprzedawcę jak karalucha 🙂
Przy zakupie z allegro mogę sprawdzić towar przy kurierze.
Przy zakupie w zwykłym sklepie już jest "po ptokach".
@szejk-gmbh No więc wskazuję profesjonalną obsługę sklepu, który udowadnia mi, że wydaje towar bez wad, a ja wtedy nie mam wątpliwości. Nie jest nic "po ptokach", bo widzę, co biorę. Przy zakupie na Allegro w przypadku dostarczenia rozbitego telewizora przejdziesz drogę przez mękę, o ile w ogóle uda Ci się cokolwiek wyegzekwować. Ale masz rację, z moją pomocą będzie kupującemu nieco łatwiej.
@xyz96 a jaki to sklep z tak świetna obsługa? obstawiam ze nie zajmie mi zbyt wiele czasu znalezienie także niepochlebnych opinii.
Podobnie jest na allegro. Jest mnóstwo klientów zadowolonych jak i częśc niezadowolonych. Bo zostali naciągnięci, nie uznano im reklamacji, lub ,mieli jakieś inne niedogodności.
Mi osobiści zdarza sie rozpatrywać pozytywnie reklamacje nie tylko po 90 czy 180 dniach lecz także takie po 22 miesiącach od zakupu. Niestety czasem sie zdarza że jakiś produkt nie wytrzymuje próby czasu i musi być wymieniony.
Czasem zdarza mi sie też reklamacje odrzucić ( ostatnio klient po ponad roku reklamowal wąż ogrodniczy jako pęknięty, kiedy go do nas przysłał ewidentnie było widac po prostu rozcięcie) wiec niestety nie mogliśmy reklamacji uznac . Cóż klient pewnie niezadowolony lecz wiedzial ze mieliliśmy racje.
Dlatego z allegro jest jak wszedzie są sprzedajacy lepsi i gorsi są kupujący lepsi i gorsi ale w innych sklepach takze tak jest
No i jeszcze jeden przykład. Ostatnio szukaliśmy bucików dla córki ( jest po złamaniu nogi i chcieliśmy idealnie dobrać rozmiar wiec poszliśmy do sklepu. Buty kupilismy 2 pary- ponad 200zł za pare. Okazalo sie jednak że rozmiar nam żle dobrano - sprzedawcayni dała tak jak wszystkim dzieciom 0,5cm wieksze :"bo noga rośnie" a my musimy mieć buty idealnie dopasowane bo mala uczy sie chodzić od nowa a jedna noga jest krótsza o czym mówilismy obsłudze sklepu. Niestety kiedy poszlismy buty oddać lub wymienić (lekarz nie pozwala w nich na razie chodzić) to usłyszeliśmy : "widzieli Panstwo co kupuja". Taka to obsługa ( na szczescie buciki wykorzystamy za dwa miesiące no ale 400 zamrożone a wydac trzeba kolejne.
Teraz zamówiliśmy z netu 3 pary. Dopasowaliśmy do nóżki jedną a dwie oddaliśmy. Nikt nam żadnej łaski nie robił. Następne juz takze sa kupione w necie. Jełsi będą niedobre to po prostu zwrot
Dlatego wlaśnie ja coraz mniej kupuję w stacjonarnych sklepach.
Pozdrowienia dla córki, oby jak najszybciej wróciła do zdrowia bez żadnych śladów po złamaniu.
Teraz zamówiliśmy z netu 3 pary. Dopasowaliśmy do nóżki jedną a dwie oddaliśmy. Nikt nam żadnej łaski nie robił. Następne juz takze sa kupione w necie. Jełsi będą niedobre to po prostu zwrot
Pamiętaj jednak, że mogą Cię dodać do czarnej listy, bo nie lubią zwrotów.
@xyz96 jest duży wybór sprzedawców jeśli nie ten to inny( to też plus internetu). nie twierdze że wszyscy sprzedający sa idealni. Jeśli ktoś za zwrot dodaje do CL to znaczy że nie wrto u niego kupowac . Nie robie z tego tragedii 🙂 Bardziej szukamy odpowiednich modeli butów.
Dziekuje za pozdrowienia w imieniu małej. Lekarze mówią że za dwa -trzy lata wszystko wóci do normy. No ale póki co niestety buciki musimy mieć bardzo dopasowane.
Pamiętaj jednak, że mogą Cię dodać do czarnej listy, bo nie lubią zwrotów.
A nie można po protu zapytać jak cywilizowani ludzie?
Znajoma kupowała buty córce na komunię. Zapytała sprzedawce na A czy może kupić trzy pary, przymierzyć, a później dwie odesłać. Zgodził się. Nie było problemu, nie było CL.
To co napisałem powyżej to pokłosie "roztargnionych" kupujących co to sobie z A wypożyczalnie urządzili. Tych samych których później bronisz jak niepodległości. A przez których (prawie) normalni kupujący (jak ja 😎 ) mają pod górkę.
@szejk-gmbh wiesz myśle że @xyz96 troche przerysowuje. W naszym przypadku były to trzy pary tego samego modelu w różniły sie rozmiarem . Było 24-25-26 bo musieliśmy rozmiar dobrać idealnie a rozmiarówka jest różna. Dziecko od marca leżało i nie nosiło butów wiec kiedy już sie nadzieliśmy w sklepie to chcieliśmy odpowiednio dopasowac.
Zostawilismy jedną dobrą parę a dwie zwróciliśmy.
Jesli za to sprzedajacy wpisze na CL to ja po prostu nie chce u takiego sprzedającego kupować. Akurat przy takiej konkurecji jaka jest w necie nie bardzo sie czarną listą przejmuje.
Staram sie nie robić bezsensownych zakupów i zwrotów lecz jeśli czasem musze coś zwócić to to robie.