anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Druga reklamacja.

MAMY ROZWIĄZANIE!
1954211
#7 Wielbiciel#
Dobry wieczór.
 
W dniu 30 XI 2022 r. zakupiłam czajnik ceramiczny. Niestety 8 II tego roku, podczas gotowania wody, nastąpiło w czajniku spięcie, które spowodowało "wybicie" korków .Czajnik przestał działać. Sprzedawca poinformował mnie, że przysługuje mi reklamacja z racji rękojmi. Odesłałam czajnik do sprzedawcy. 3 marca 2023 r. otrzymałam czajnik po naprawie. Niestety od tego czasu  woda gotowana w nim nie nadaje się do spożycia. Czajnik wydziela przykry zapach , woda śmierdzi plastikiem i mimo wielokrotnego zagotowania okropny smak i zapach się utrzymują co z pewnością nie jest  zdrowe. Chcę zwrócić czajnik i prosić o zwrot pieniędzy.
Czy mogę to zrobić skoro już raz go reklamowałam? Pozostały mi 4 dni na zwrot , czy mogę skorzystać z darmowego zwrotu?
Proszę o pomoc.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#

Należy go reklamować, załóż dyskusję i zażądaj tam zwrotu środków: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@1954211 zeby odzyskac kase przy drugiej reklamacji musi wysyapic ta sama usterka 

oznacz moderatorów