Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam. Zamawiałam karmę dla papug, poprosiłam szwagierkę aby zrobiła mi przelew internetowy, przy okazji zamawiała coś sobie i przez pomyłkę zapłaciła dwa razy na konto PayU ale na jednej z transakcji było inne IdT. Sprzedawca karmy dostał pieniądze 92.05 zł. A drugie tyle gdzieś zaginęło. Jak odzyskać te pieniądze i do kogo się z tym zwrócić. Zaznaczam że na jednej i drugiej transakcji wszystkie dane były jednakowe tylko różniły się IdT. Proszę o pomoc, dziękuję.
Pozdrawiam
@Anix29 metodą płatności był przelew tradycyjny, w taki wypadku zdublowana płatność powinna wrócić na konto lub (jeśli płatność była dokonana w placówce banku lub poczty) na konto techniczne banku.
Prześlij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenia obu płatności, wówczas będę mogła skonsultować sprawę z operatorem płatności.
Wysłałam dwa załączniki
@Anix29 dziękuję! Jedna z tych płatności powinna wrócić na konto, z którego przelew został wysłany w ciągu 3 dni roboczych. Gdyby tak się nie stało, daj proszę znać 🙂
Dobrze.Dziękuję bardzo za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie
Dzień dobry.
Mam podobny problem. Zapłaciłem Blikiem, w banku nie mogłem potwierdzić, zamiast tego komunikat "Satatus płatności nieznany". Powtórzyłem, poszło. Za chwilę okazało się, że ta pierwsza płatność poszła również.
Czy mam spokojnie poczekać kilka dni?
Leszek
@lesiek Najprawdopodobniej to taka sama sytuacja, jak wyżej, a więc proszę, zaczekaj cierpliwie. 🙂
Dziękuję za odpowiedź.