Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam. Zamawiałam karmę dla papug, poprosiłam szwagierkę aby zrobiła mi przelew internetowy, przy okazji zamawiała coś sobie i przez pomyłkę zapłaciła dwa razy na konto PayU ale na jednej z transakcji było inne IdT. Sprzedawca karmy dostał pieniądze 92.05 zł. A drugie tyle gdzieś zaginęło. Jak odzyskać te pieniądze i do kogo się z tym zwrócić. Zaznaczam że na jednej i drugiej transakcji wszystkie dane były jednakowe tylko różniły się IdT. Proszę o pomoc, dziękuję.
Pozdrawiam
@Anix29 metodą płatności był przelew tradycyjny, w taki wypadku zdublowana płatność powinna wrócić na konto lub (jeśli płatność była dokonana w placówce banku lub poczty) na konto techniczne banku.
Prześlij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenia obu płatności, wówczas będę mogła skonsultować sprawę z operatorem płatności.
Wysłałam dwa załączniki
Dobrze.Dziękuję bardzo za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie
Dzień dobry.
Mam podobny problem. Zapłaciłem Blikiem, w banku nie mogłem potwierdzić, zamiast tego komunikat "Satatus płatności nieznany". Powtórzyłem, poszło. Za chwilę okazało się, że ta pierwsza płatność poszła również.
Czy mam spokojnie poczekać kilka dni?
Leszek
Dziękuję za odpowiedź.