Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moim zdaniem doradca popełnił blad ale nie mam żadnych pretensji do doradcy , konsultant chciał dobrze i bardzo to doceniam , a jeśli otrzymam to co dalej
Nr zamówienia aca8fc30-d580-11ee-b2ba-4569b1fd0fef
Czy mam się kontaktować z allegro co dalej z tą sytuacją . @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy zostanie przekazane do windykacji
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Po raz 1 jestem w takiej sytuacji, jak to będzie wyglądało , jeśli otrzymam przedmiot to będzie duże opóźnienie .
Zdania doradców są różne nie ma jednakowej odpowiedzi. To jest trochę nietypowa sytuacja
@la_nika gdybym jednak otrzymał tą przesyłkę , czy będę musiał zwrócić pieniądze wypłacone z AP
Tak zgodnie z zapisem w Allegro Protect.😊
LEW433 nieprawda, prowadziłem czat z doradca i otrzymałem odpowiedź że nie będę musiał zwracać pieniędzy do AP jeśli przesyłka by dotarła
@Agent555 @LEW433 doprecyzuję dla jasności 🙂
Gdyby @Agent555 otrzymał zamówienie i chciał je zostawić, to wówczas powinien uzgodnić zwrot wypłaconej kwoty z Allegro Protect ze sprzedającym, ale ponieważ otrzymany produkt nie jest tym, który chciał zamówić (oferta wprowadzała w błąd), to gdyby przesyłka dotarła, może zgłosić reklamację i wówczas sprzedający powinien odebrać przesyłkę, a wypłacone z Allegro Protect środki zostaną u Agent555.
Chyba jednak nie do końca Ci to dobrze wyjaśnili. Ale przeczytałem wypowiedź moderatora/ki i tu jest inna sytuacja., niezgodność z opisem.🤗
@la_nika otrzymałem przedmiot niezgodny z opisem. Doradca w dyskusji napisał żebym odesłał przedmiot na własny koszt .
Nie odeśle na własny koszt to sprzedawca ma obowiązek go odebrać.
Proszę i interwencje w tej sprawie
@Agent555 Sprzedający w dyskusji napisał: jeżeli wybierze Pan obniżenie ceny, bądź odstąpienie od umowy, a sprzedający wymaga odesłania towaru na reklamację, to Pan musi odesłać towar na reklamację. W innym wypadku, to [sprzedający] musi odebrać od Pana przedmiot na rozpatrzenie reklamacji.
Teraz czekamy na wypowiedź sprzedającego w dyskusji.
@ko_alka tą ofertę zgłaszałem 3 krotnie bo była niezgodna z opisem nic dział bezpieczeństwa nie zrobił nie usunął oferty.i teraz są takie skutki gdybyście usuwali przedmioty niezgodne z opisem które zgłaszają użytkownicy nie dochodziło by do takich sytuacji. To w pewnym stopniu wina allegro bo nic nie robi .
KUpiłem tą płytę bo była tania i sądziłem że otrzymam właściwy produkt, stali się inaczej
Niech użytkownicy wiedzą jak niektórzy doradcy kłamią i wprowadzają w błąd
Wczoraj był kontakt telefoniczny z doradca z działu allegro protect który zajmuje się samymi wnioskami.
Doradca powiedział i obiecał mi że nie będę musiał zwracac pieniędzy do allegro protect że pieniądze zostaną u mnie bo sprzedawca nie stara się rozwiązać problemu i się nie wypowiada doradca zamknął dyskusje .Dzisiaj itrzymalem maila ze muszę zwrócić pieniądze do allegro protect.
Doradca na takim stanowisku kłamie i mówi nieprawdę .
W tym momencie straciłem pieniądze na zakup przedmiotu
Tzn że sprzedawca nie wysłał przedmiotu i nie ma zwrotu z AP? To proszę wznowić dyskusję bo albo jedno albo drugie. Jak dostał Pan przedmiot to nie będzie zwrotu z AP i odwrotnie.
Już pieniądze zwróciłem do AP , ale sprawa nie jest jeszcze zamknięta , czekam na odpowiedź w sprawie tych kłamstw który mi udzielił doradcavzAP w rozmowie telefonicznej
@Agent555 Czyli zwróciłeś pieniądze z AP mimo że produktu nie dostałeś? Jeśli tak to czemu zwracałeś?
Otrzymałem przedmiot niezgodny z opisem
Cóż zostałem i czuję się oszukany przez allegro, niech sobie wezmą te pieniądze , pieniędze powinny jutro allegro się zaksięgować. Trzeba czasami **piiip**ać pieniądze w błoto ,
@Agent555 to czemu zwróciłeś kasę skoro dostałeś przedmiot niezgodny z opisem ????
Wysyłka była z Chin
Podczas tej sprawy otrzymałem zbyt wiele sprzecznych odpowiedzi od doradców.
Rozmowa telefoniczna zostanie odsłuchania przez odpowiedni dział, jakich informacji mi udzielił wczoraj doradca , i myślę że zostaną podjęte odpowiednie konsekwencje wobec doradcy