anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Agent555
#19 Nestor#

Moim zdaniem doradca popełnił blad ale nie mam żadnych pretensji do doradcy , konsultant chciał dobrze i bardzo to doceniam , a jeśli otrzymam to co dalej   

Nr zamówienia aca8fc30-d580-11ee-b2ba-4569b1fd0fef 

Czy mam się kontaktować z allegro co dalej z tą sytuacją .  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Czy zostanie przekazane do windykacji 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
Agent555
#19 Nestor#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   

Po raz 1 jestem w takiej sytuacji, jak to będzie wyglądało , jeśli otrzymam przedmiot to będzie duże opóźnienie .

Zdania doradców są różne nie ma jednakowej odpowiedzi. To jest trochę nietypowa sytuacja 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 nie trzeba, z naszej strony wszystko jasne. 
Nie otrzymałeś zamówienia, sprzedający nie rozwiązał zgłoszonego w dyskusji problemu, dlatego otrzymałeś rekompensatę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@la_nika   gdybym jednak otrzymał tą przesyłkę , czy będę musiał zwrócić pieniądze wypłacone z AP 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak zgodnie z zapisem w Allegro Protect.😊

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

LEW433  nieprawda, prowadziłem czat z doradca i otrzymałem odpowiedź że nie będę musiał zwracać pieniędzy  do AP jeśli przesyłka by dotarła 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 @LEW433 doprecyzuję dla jasności 🙂 
Gdyby @Agent555 otrzymał zamówienie i chciał je zostawić, to wówczas powinien uzgodnić zwrot wypłaconej kwoty z Allegro Protect ze sprzedającym, ale ponieważ otrzymany produkt nie jest tym, który chciał zamówić (oferta wprowadzała w błąd), to gdyby przesyłka dotarła, może zgłosić reklamację i wówczas sprzedający powinien odebrać przesyłkę, a wypłacone z Allegro Protect środki zostaną u Agent555.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Chyba jednak nie do końca Ci to dobrze wyjaśnili. Ale przeczytałem wypowiedź moderatora/ki i tu jest inna sytuacja., niezgodność z opisem.🤗

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@la_nika   otrzymałem przedmiot niezgodny z opisem. Doradca w dyskusji napisał żebym odesłał przedmiot na własny koszt . 

 

Nie odeśle na własny koszt to sprzedawca ma obowiązek go odebrać. 

Proszę i interwencje w tej sprawie 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Agent555 Sprzedający w dyskusji napisał:  jeżeli wybierze Pan obniżenie ceny, bądź odstąpienie od umowy, a sprzedający wymaga odesłania towaru na reklamację, to Pan musi odesłać towar na reklamację. W innym wypadku, to [sprzedający] musi odebrać od Pana przedmiot na rozpatrzenie reklamacji. 

Teraz czekamy na wypowiedź sprzedającego w dyskusji. 

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

@ko_alka  tą ofertę zgłaszałem 3 krotnie bo była niezgodna z opisem nic dział bezpieczeństwa nie zrobił nie usunął oferty.i teraz są takie skutki gdybyście usuwali przedmioty niezgodne z opisem które zgłaszają użytkownicy nie dochodziło by do takich sytuacji. To w pewnym stopniu wina allegro bo nic nie robi .

KUpiłem tą płytę bo była tania i sądziłem że otrzymam właściwy produkt, stali się inaczej 

oznacz moderatorów
Pszczola2013
#12 Orędownik#

@Agent555 @LEW433 @la_nika 

Tak z ciekawości: Dlaczego chcesz i produkt i zwrot z AP?

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Niech użytkownicy wiedzą jak niektórzy doradcy kłamią i wprowadzają w błąd  

Wczoraj był kontakt telefoniczny z doradca z działu allegro protect który zajmuje się samymi wnioskami.

Doradca powiedział i obiecał  mi że nie będę musiał zwracac pieniędzy do allegro protect że pieniądze zostaną u mnie bo sprzedawca nie stara się rozwiązać problemu i się nie wypowiada doradca zamknął dyskusje .Dzisiaj itrzymalem maila ze muszę zwrócić pieniądze do allegro protect.  

Doradca na takim stanowisku kłamie i mówi nieprawdę . 

W tym momencie straciłem pieniądze na zakup przedmiotu 

oznacz moderatorów
Pszczola2013
#12 Orędownik#

@Agent555 

Tzn że sprzedawca nie wysłał przedmiotu i nie ma zwrotu z AP? To proszę wznowić dyskusję bo albo jedno albo drugie. Jak dostał Pan przedmiot to nie będzie zwrotu z AP i odwrotnie.

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Już pieniądze zwróciłem do AP , ale sprawa nie jest jeszcze zamknięta , czekam na odpowiedź w sprawie tych kłamstw który mi udzielił doradcavzAP w rozmowie telefonicznej 

oznacz moderatorów
Pszczola2013
#12 Orędownik#

@Agent555 Czyli zwróciłeś pieniądze z AP mimo że produktu nie dostałeś? Jeśli tak to czemu zwracałeś?

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Otrzymałem przedmiot niezgodny z opisem 

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Cóż zostałem i czuję się oszukany przez allegro, niech sobie wezmą te pieniądze , pieniędze powinny jutro allegro się zaksięgować.  Trzeba czasami **piiip**ać pieniądze w błoto , 

 

oznacz moderatorów
Pszczola2013
#12 Orędownik#

@Agent555 to czemu zwróciłeś kasę skoro dostałeś przedmiot niezgodny z opisem ????

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

Wysyłka była z Chin  

Podczas tej sprawy otrzymałem zbyt wiele sprzecznych odpowiedzi od doradców.  

Rozmowa telefoniczna zostanie odsłuchania przez odpowiedni dział, jakich informacji mi udzielił wczoraj doradca , i myślę że zostaną podjęte odpowiednie konsekwencje wobec doradcy 

oznacz moderatorów