Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłam przez PayU. PayU nie przekazało pieniędzy za towar sprzedawcy.
@Aszta40 O które zamówienie chodzi?
KLAWIATURA PODŚWIETLANA DLA GRACZY GAMINGOWA LED
@Aszta40, z tego, co widzę, w tym zamówieniu metodą płatności jest płatność przy odbiorze. Zapłaciłaś kurierowi kartą czy gotówką? Posiadasz potwierdzenie opłacenia zakupu?
Zmieniłam na płatność przy odbiorze w momencie gdy sprzedający wysłał wiadomość że nie dostał wpłaty.
@Aszta40 Czy posiadasz potwierdzenie pobrania pieniędzy z konta do PayU? Jeśli tak, to prześlij mi je proszę na spolecznosc@allegro.pl
@Aszta40 W międzyczasie otrzymałam potwierdzenie, że anulowałaś płatność 27.03.2022 r., więc pieniądze powinny trafić na Twój rachunek do końca dzisiejszego dnia, dlatego pod wieczór sprawdź proszę swoje konto bankowe. Gdyby się tak jednak nie stało, napisz proszę do nas przez ten formularz i dołącz potwierdzenie przelewu. Do zgłoszenia dołącz również proszę swoje dane do zwrotu: imię, nazwisko i nr konta bankowego lub adres (w przypadku przekazu pocztowego).
A jaki masz status płatności, sprawdź w zakładce moje zakupy. Jak opłacona to sprzedający z pewnością otrzymał środki, niech sprawdzi dobrze.
Musiałam zmienić formę płatności. Pieniądze pobrało mi z konta ale PayU nie przekazało do sklepu ani nie miałam też zwrotu na konto.
@Aszta40 a jaka metodą próbowałaś zapłacić?