anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, mojego produktu nie ma w aplikacji Allegro

Client:108917211
#2 Obserwator#

  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry, mojego produktu nie ma w aplikacji Allegro

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108917211 domyślam się, że chodzi o Twój zakup z dziś, więc musisz zalogować się na swoje drugie konto - Client:107622782 i wówczas znajdziesz to zamówienie w zakładce Moje zakupy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:108917211
#2 Obserwator#

jego tam niema 

 

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108917211, czy udało Ci się zalogować na konto o loginie Client:107622782? Jeśli tak, prześlij, proszę, zrzut ekranu z widocznym na nim loginem. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:108917211
#2 Obserwator#

Dzień dobry, mojego produktu nie ma w aplikacji Allegro

oznacz moderatorów