Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie otrzymałem zwrotu środków po odysłaniu paczki.
kupiłem towar 7 września, ale długo czekałem na niego i zrezygnowałem. Jak paczka do mnie przyjechała zgłosiłem i wrócił do sprzedawcy, ponieważ kupiłem szybciej w innym miejscu. 16 września paczka była już u sprzedającego, on powiedział że wyśle środki w ciągu 3 dniej, ale pięniędzy tak i nie otrzymałem, otworzyłem dyskusję na co sprzedawca powiedział „Widzę że allegro nie puściło pieniędzy dalej, zlecam zwrot jeszcze raz”
15 października otrzymałem wiadomość w aplikacji i mailowo od Allegro:
„Sprzedający zwrócił Ci pieniądze za zakupy: 260,63 PLN.
Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na konto lub kartę, z którego był opłacony zakup. W mejlu znajdziesz informacje o zwrocie.”
teraz mamy 26 października i nadal nie mam kasy.
Dziwne, jak Allegro wysyła maila to środki wracają tam skąd wyszły. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Musisz poprosić Allegro o potwierdzenie zlecenia zwrotu i zgłosić się z nim do Twojego banku. Skontaktuj się z Allegro https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@Client:108492179 Proszę, wskaż numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie.
Dzień dobry, numer zwrotu G50P/2024
@Client:108492179 Dziękuję. Widzę, że zwrot został prawidłowo zlecony i zrealizowany. Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca przekaże Ci potwierdzenie zlecenia zwrotu środków i będziesz mógł wyjaśnić to ze swoim bankiem.