anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzisiaj w nowym widoku wyszukiwania usunięto filtr ,,najnowsze". Czy to jest permanentna decyzja?

Idź do rozwiązania
zombislaw
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
67 ODPOWIEDZI 67
EduarDOOX8
#9 Pomysłodawca#

Co niby ma ulatwic, brak opcji sortujacych ma pomoc ? Przeciez ja tylko przestane kupowac z tego powodu, zamiast generowac korzysci dla wszystkich stron

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Balzatallegro dziekuję za podzielenie się tą wiadomością. 
@EduarDOOX8 @zombislaw @Soulja_Boy @Client:28990395 @aerialus  potwierdzam, jest to testowe rozwiązanie i bardzo dziękuję, że podzieliliście się swoimi uwagami. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Taki wygląd wyświetla się po zalogoawniu, ponieważ zostaliście wybrani do grona osób, które jako pierwsze przetestują nowe rozwiązanie.
Po przeprowadzonym teście możecie otrzymać ankietę dotyczących tych zmian, bardzo proszę podzielcie się w niej swoimi opiniami. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Balzatallegro
#8 Zapaleniec#

@zombislaw @Soulja_Boy @EduarDOOX8 @aerialus @la_nika

Szkoda tylko, że ta nowa innowacyjna funkcjonalność działa tak, że sprawia wrażenie że coś jest popsute i wyszukiwanie nie działa poprawnie.
"Usprawnienia" powinny usprawniać a w efekcie przez ponad godzinę zastanawiałem się co jest nie tak, że nie mogę znaleźć ofert które jeszcze poprzedniego dnia znajdowałem bez problemu.
Ostatecznie teraz wyszukuję ofert wylogowany z konta bo po zalogowaniu nic nie mogę znaleźć.

oznacz moderatorów
EduarDOOX8
#9 Pomysłodawca#

Moderator jasno dal nam do zrozumienia ze bedzie ankieta w tej sprawie, wiec mysle ze fala negatywnych odpowiedzi (kazdy ocenia tak jak to widzi) nakieruja ich dzialania na wlasciwy tor. Albo sami to zauwaza po efektach sprzeadazy..

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@EduarDOOX8 nie, wnioski będą inne. np : "zauwazyliśmy ze po zlikwidowaniu sortowania po najnowsze - nikt z tej opcji nie korzystał - oznacza to ze nie jest potrzebna"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika Nie chcę używac wulgaryzmów z szacunku dla Was ( moderatorów) jak i innych uczestników forum - ale tam wśród pomysłodawców chyba ktoś moczył palce w sedesie a potem postanowił zobaczyć co będzie jak je włoży do kontaktu..... no i mamy rezultat.

Odstrzelecie trefność !!!!!  z tego nikt normalny nie korzysta. Ja bardzo często sortuję po najnowszych, z np 3 dni lub tygodnia. Co ma usprawnić likwidacja tego parametru???

Chyba że mamy znowu działalność słynnego zespołu "Ukryj-Nieodkryj". tzn oni to zlikwidują a potem powstanie wątek na Gadane: Czy mogę poprosić moderatorów o posortowanie według najnowszych w dziale laptopy???

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Client:28990395
#7 Wielbiciel#

oby ankieta byla jak najszybciej,  bo teraz człowiek nie jest w stanie nic znaleźć 😥

oznacz moderatorów
CHURS1
#7 Wielbiciel#

Ja też mam problem z sortowaniem, więc proszę mnie natychmiast usunąć z grupy testującej te **piiip**yczne pomysły.

oznacz moderatorów
bleki1066
#1 Nowicjusz#

Mam to samo, brak słów, proszę o usuniecie z grupy testerów!

oznacz moderatorów
Client:82555585
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Też jestem w tym gronie, a nie wyrażałem na to zgody !!!!! Proszę o natychmiastowe przywrocenie ustawień na moim koncie przed Waszymi **piiip**ycznymi zmianami. Nadmienię że brak reakcji z waszej strony na rezygnację z bycia "beta testerem" łamie prawo konsumenta. macie 24 h pozniej przesyłam zgłoszenie do UOKiK

oznacz moderatorów
Endless1
#7 Wielbiciel#

Macie juz tą ankiete? Kiedy bedzie koniec bo chcialbym dac disslike. Przegldam rzeczy i chcialbym moc sortowac po najowszych produktach. Szczeoglnie jak szukam cos pod ogolnikowe wyszukiwania a nie konkretny produkt, np jak szukam akcseriow dla motocykla.

oznacz moderatorów
aerialus
#8 Zapaleniec#

klasyczny korporacyjny bełkot
Usuniemy ci sortowanie po nowo dodanych aukcjach, żebyś widział tylko te oferty które chcemy żebyś widział (promowane). A nowe aukcje nie tyle że nie da się po nich sortować, nawet nie będzie można ręcznie przejść na koniec i je znaleźć, teraz rozsiejemy je losowo po całej liście wyników, że nikt się nie połapie co było wystawione kiedy. Genialne.

oznacz moderatorów
EduarDOOX8
#9 Pomysłodawca#

Dokladnie mam te same odczucia. Wyrzuca mi elektrosmieci ktore juz widzialem i wiem ze sa przecenione albo nie warte mojej uwagi, a nowych za bardzo nie ma jak podejrzec

oznacz moderatorów
toffudi
#1 Nowicjusz#

Tym samym nie mam możliwości systematycznego śledzenia kategorii (np tego co się pojawia) - serwis stał się dla mnie bezużyteczny ...

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@toffudi już był post https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/dzisiaj-w-nowym-widoku-wyszukiwania-usuni... allegro coraz bardziej stawia na pokazywanie kupującym to co im wydaje się że jest szukane 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Gehatica
#7 Wielbiciel#

Witam
Od mniej więcej tygodnia mam problem z sortowaniem. Nie będąc zalogowanym na przeglądarce, wszystko działa super. Po zalogowaniu znika mi przycisk Połącz/Rozłącz oferty, opcje sortowanie sortowania po czasie do końca, po cenie z dostawą, oraz możliwość szukania w opisach ofert. Były czyszczone, zmieniane przeglądarki. Na aplikacji jest to samo. To ja coś na klikałem, czy to jakiś błąd?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ bad allegro1.pngbad allegro2.png

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Gehatica Rozwiązanie swojego problemu znajdziesz w tym wątku 🙂 Dokładnie w tym wpisie Monika wytłumaczyła, dlaczego widzisz taki układ, a nie inny. Zakwalifikowałeś się do grupy testowej podobnie jak inni użytkownicy z tego wątku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Gehatica
#7 Wielbiciel#

Czy jest jakaś opcja, aby nie być zakwalifikowanym do takiego rozwiązania? Jest ono tak tragiczne, że zmusza mnie do korzystania z dwóch przeglądarek, aby serwis był dla mnie jakkolwiek użyteczny.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Gehatica Nie, nie ma takiej możliwości, ale jeśli nie jesteś z niego zadowolony będziesz mógł podzielić się swoją opinią w ankiecie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:82555585
#7 Wielbiciel#

Też jestem w tym gronie, a nie wyrażałem na to zgody !!!!! Proszę o natychmiastowe przywrocenie ustawień na moim koncie przed Waszymi **piiip**ycznymi zmianami. Nadmienię że brak reakcji z waszej strony na rezygnację z bycia "beta testerem" łamie prawo konsumenta. macie 24 h pozniej przesyłam zgłoszenie do UOKiK

oznacz moderatorów