Gdzie zgłaszać błędy / sugestie nowych funkcjonalności?
![atwatson atwatson](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Od dłuższej chwili próbuję zgłosić sugestię zmiany (a właściwie to się kwalifikuje do błędu) jednej z funkcjonalności Allegro. Czy ktoś się może orientuje w jaki sposób można to zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@atwatson Tutaj masz odpowiednie do tego podforum https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/idb-p/zglos-pomysl
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@atwatson, każdą sugestię możesz dodać również tutaj, na Gadane. Chętnie zajmę się sprawą i przekażę ją do odpowiedniego działu. Jeśli masz do czynienia z błędem, opisz go proszę możliwie najbardziej szczegółowo (pomocne będzie dodanie np. zrzutu ekranu).
W kwestii merytorycznych uwag dotyczących funkcjonalności serwisu, zachęcam Cię do skorzystania z zakładki Zgłoś swój pomysł. Rozpatrzymy pomysły z największą liczbą głosów. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
![coyote85al coyote85al](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A ja chętnie dopytam, gdzie zgłaszać błędy, np. błędy w wyświetlaniu/sortowaniu wyszukanych ofert - chciałem zgłosić, znalazłem tylko bug bounty, ale to nie ten kaliber problemu 🙂
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@coyote85al Możesz opisać go tutaj, na pewno to sprawdzimy i przekażemy do właściwego zespołu.
Moderatorka
![-kodziak- -kodziak-](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, znalazłem błąd w działaniu strony, nie chciałbym go jednak pokazywać globalnie, gdyż może zawierać moje dane osobowe. Na jaki adres @ mogę wysłać screen i link ?
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@-kodziak- Możesz wysłać zgłoszenie na spolecznosc@allegro.pl.
Moderatorka
![SztukaBiznesu SztukaBiznesu](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po ostatnich zmianach w zakładce mój asortyment jest u mnie taki błąd, że nie można filtrować ofert na podstawie etykiet. Wybór etykiety nie powoduje, że wyświetlają się oferty, do których określona etykieta została przypisana, lecz wyświetlają się oferty ostatnio dodane. Czy ktoś ma jeszcze taki błąd? Sprawdzałem na dwóch przeglądarkach i to samo. Mnie to trochę utrudnia pracę z ofertami, ponieważ miałem je pogrupowane właśnie przy użyciu etykiet — właściwie ta funkcja teraz nie działa.
![ZeSmakiemCom ZeSmakiemCom](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ciekawa rozmowa z allegro:
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Cytat z dyskusji:
Produkt, który został wykonany na indywidualne potrzeby Kupującego np. z dodanym logo, napisem przedstawionym przez Kupującego jest produktem spersonalizowanym, którego nie można zwrócić. Widzę, że Kupujący nie podawał w zamówieniu takich informacji, więc w tej sytuacji Sprzedający powinien przyjąć odstąpienie. ZeSmakiemCom, proszę o zwrot pieniędzy poprzez Allegro Finanse lub załączenie potwierdzenia zwrotu pieniędzy na konto Kupującego. Proszę ustalić z Kupującym szczegóły ponownego odesłanie obrazu.
Allegro, kiedy zostanie poprawiona edycja zwrotów?
Na etapie prośby od sprzedających czy dopiero na wniosek UOKiKu?
![alleZegar alleZegar](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro określa w jaki sposób opisać ograniczenie prawa do zwrotu i później samo uznaje taki zapis za wadliwy.
Na szczęście allegro nie może wydawać wyroków sądowych....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może UOKiK pomoże.
![ObrazyDoSalonu ObrazyDoSalonu](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Stawiam, że w końcu allegro umożliwi sprzedającym i kupującym zrozumiały zapis.
Miejmy nadzieję, że prawnicy allegro staną na wysokości zadania.
UOKIK jest zainteresowany sprawą - czeka na ruch ze strony allegro. Część sprzedawców również. Kupujący z kolei nie mogą zrozumieć dlaczego jakieś dziady nie przyjmują zwrotów...
![AlleNaklejki AlleNaklejki](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A na tą chwilę: Przynajmniej sądy nie nie będą się nudzić...
🙈🙉🙊
![maluch112 maluch112](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od jakiegoś czasu nie jestem w stanie opłacić zakupów przelewem z banku (Alior). W transakcji pojawia się informacja: "Płatność nieudana. Płatność została anulowana. Ponów płatność - użyj tej samej lub innej metody płatności." Na stronie banku dostaję komunikat, że transakcja została autoryzowana po czym przekierowuje mnie na stronę allegro. Środków nie pobiera z konta. Jakiś czas temu przy 2 - 3 próbie się udawało, teraz zdaje się nie działać permanentnie... Na innych serwisach nie zaobserwowałem żadnych problemów z płatnościami tą samą metodą.
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@maluch112 spróbuj rozpocząć od wyczyszczenia plików cookies oraz pamięci podręcznej i sprawdź, czy takie same problemy występują w innej przeglądarce.
Moderatorka
![maluch112 maluch112](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem występuje mimo czyszczenia ciasteczek oraz na innych komputerach i przeglądarkach. W widoku po przekierowaniu ze strony banku wyświetla się komunikat:
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@maluch112 w takim razie poproszę o zrzuty całego Twojego ekranu (wraz z widoczną datą i godziną oraz adresem przeglądarki) krok po kroku w co klikasz.
Moderatorka
![maluch112 maluch112](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Opłaciłem już inną metodą. Mam za to daty i nr niedanych płatności:
07.01.2024, 11:37:53 - 90f352b5-ad48-11ee-b322-c5b00edcf7f3
07.01.2024, 11:52:30 - c4d9146c-ad4a-11ee-bc9f-6dc899fc7895
07.01.2024, 12:08:04 - 9b86dad5-ad4c-11ee-bc9f-6dc899fc7895
07.01.2024, 12:16:29 - 33ff562f-ad4e-11ee-a7ce-eb002855d8ad
07.01.2024, 12:45:57 - 514601a2-ad52-11ee-aa20-dfda57582f36
07.01.2024, 12:47:10 - 7d1c8a99-ad52-11ee-aa20-dfda57582f36
Proszę przekazać do działu technicznego, który będzie miał dostęp do logów tych transakcji.
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@maluch112 te dane nam niestety nie wystarczą, więc jeśli sytuacja powtórzy się w przyszłości, poproszę o zrzuty, o których pisałam wyżej.
Moderatorka
![maluch112 maluch112](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poproszę jakiś kanał "nie publiczny" na który mógłbym podesłać.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »