anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie zgłaszać błędy / sugestie nowych funkcjonalności?

atwatson
#1 Nowicjusz#

Witam,

Od dłuższej chwili próbuję zgłosić sugestię zmiany (a właściwie to się kwalifikuje do błędu) jednej z funkcjonalności Allegro. Czy ktoś się może orientuje w jaki sposób można to zrobić?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@atwatsonkażdą sugestię możesz dodać również tutaj, na Gadane. Chętnie zajmę się sprawą i przekażę ją do odpowiedniego działu. Jeśli masz do czynienia z błędem, opisz go proszę możliwie najbardziej szczegółowo (pomocne będzie dodanie np. zrzutu ekranu).

W kwestii merytorycznych uwag dotyczących funkcjonalności serwisu, zachęcam Cię do skorzystania z zakładki Zgłoś swój pomysł. Rozpatrzymy pomysły z największą liczbą głosów. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

coyote85al
#7 Wielbiciel#

A ja chętnie dopytam, gdzie zgłaszać błędy, np. błędy w wyświetlaniu/sortowaniu wyszukanych ofert - chciałem zgłosić, znalazłem tylko bug bounty, ale to nie ten kaliber problemu 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@coyote85al Możesz opisać go tutaj, na pewno to sprawdzimy i przekażemy do właściwego zespołu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

-kodziak-
#7 Wielbiciel#

Cześć, znalazłem błąd w działaniu strony, nie chciałbym go jednak pokazywać globalnie, gdyż może zawierać moje dane osobowe. Na jaki adres @ mogę wysłać screen i link ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@-kodziak- Możesz wysłać zgłoszenie na spolecznosc@allegro.pl.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

SztukaBiznesu
#7 Wielbiciel#

Po ostatnich zmianach w zakładce mój asortyment jest u mnie taki błąd, że nie można filtrować ofert na podstawie etykiet. Wybór etykiety nie powoduje, że wyświetlają się oferty, do których określona etykieta została przypisana, lecz wyświetlają się oferty ostatnio dodane. Czy ktoś ma jeszcze taki błąd? Sprawdzałem na dwóch przeglądarkach i to samo. Mnie to trochę utrudnia pracę z ofertami, ponieważ miałem je pogrupowane właśnie przy użyciu etykiet — właściwie ta funkcja teraz nie działa.

oznacz moderatorów

ZeSmakiemCom
#7 Wielbiciel#

Ciekawa rozmowa z allegro:

Dzień doby.
Chcę wystawić przedmiot spersonalizowany.
Którą opcję w ustawieniach zwrotów zaznaczyć ograniczając prawo do zwrotu?

09:22

Już wyjaśniam.
Jest tam dostępna opcja "Rzecz wyprodukowaną na indywidualne zamówienie kupującego, według jego wytycznych."

09:23

Dziękuję za wyjaśnienie.
Wszystko jasne.

09:24

Dziękuję


Cytat z dyskusji:

Produkt, który został wykonany na indywidualne potrzeby Kupującego np. z dodanym logo, napisem przedstawionym przez Kupującego jest produktem spersonalizowanym, którego nie można zwrócić. Widzę, że Kupujący nie podawał w zamówieniu takich informacji, więc w tej sytuacji Sprzedający powinien przyjąć odstąpienie. ZeSmakiemCom, proszę o zwrot pieniędzy poprzez Allegro Finanse lub załączenie potwierdzenia zwrotu pieniędzy na konto Kupującego. Proszę ustalić z Kupującym szczegóły ponownego odesłanie obrazu.

Allegro, kiedy zostanie poprawiona edycja zwrotów?
Na etapie  prośby od sprzedających czy dopiero na wniosek UOKiKu?

oznacz moderatorów

alleZegar
#1 Nowicjusz#

Allegro określa w jaki sposób opisać ograniczenie prawa do zwrotu i później samo uznaje taki zapis za wadliwy.
Na szczęście allegro nie może wydawać wyroków sądowych....

oznacz moderatorów

ModneObrazy_com
#9 Pomysłodawca#

Może UOKiK pomoże.

oznacz moderatorów

ObrazyDoSalonu
#7 Wielbiciel#

Stawiam, że w końcu allegro umożliwi sprzedającym i kupującym zrozumiały zapis.
Miejmy nadzieję, że prawnicy allegro staną na wysokości zadania.
UOKIK jest zainteresowany sprawą - czeka na ruch ze strony allegro. Część sprzedawców również. Kupujący z kolei nie mogą zrozumieć dlaczego jakieś dziady nie przyjmują zwrotów...

oznacz moderatorów

AlleNaklejki
#1 Nowicjusz#

A na tą chwilę: Przynajmniej sądy nie nie będą się nudzić...
🙈🙉🙊

oznacz moderatorów

mar-ku
#1 Nowicjusz#

To ja bym chciał zgłosić błąd.

Opis: jest taki artykuł https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/wyszukiwanie-i-obserwowanie/jak-korzystac-z-wyszukiwarki-i-z... sekcja Znaki specjalne.

Kiedy przeglądam wszystkie przedmioty sprzedającego i w polu szukania nie ma żadnej frazy, natomiast chciałbym przy pomocy minusa odfiltrować nieinteresujące mnie wyniki dostaję błąd "Teraz nie możemy znaleźć „-kondensator” u sprzedającego „elektronika-plus”."
Wygląda na to że trzeba to poprawić 🙂

To samo jest przy przeglądaniu kategorii kiedy pole szukaj jest puste natomiast chce się odfiltrować pewne wyniki to takiej możliwości nie ma. Oczywiście jak wpiszę to czego szukam to mogę odfiltrować.

oznacz moderatorów

WWSCBBLS
#1 Nowicjusz#

Aktywacja po zakonczonym allegro smart, resetuje wszystkie ustawienia (rodzaj przesylek, wybrane paczkomaty) 

oznacz moderatorów

Client:35546749
#1 Nowicjusz#

jak można zgłaszać tutaj błędy, to ja też skorzystam żeby mały błąd w mejlach pokazać.

w mejlach niekiedy styl wlewa sie do linka do przekierowania co skutkuje odpaleniem sie strony z błędem 400, bad request. nie wiem czy to tylko w tym mejlu o powiadomieniu rozpoczęcia dyskusji na allegro lokalnie czy w innych tez tak jest, ale znalazłem tylko tutaj. dokładnie to samo jest w kliencie gmaila na stronie i w thunderbirdzie na komputerze

dsaasdas.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35546749 Proszę Cię o przesłanie wiadomości, w której pojawia się błąd, zapisanej w pliku .EML na adres spolecznosc@allegro.pl.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

pxl666
#1 Nowicjusz#

w opcjach filtrowania powinna na pierwszym miejscu być "pokaz wysyłkę z polski" albo "ukryj wysyłkę spoza polski" 

oznacz moderatorów

78db78
#8 Zapaleniec#
Dlaczego większość sprzedawców firmowych nie włącza przesyłek smart albo maja swoje kosmiczne ceny przesyłek, doświadczyłem jak szukałem lampy w dzaiale motoryzacja pewnie dlatego że jak zapłacę za towar np. 60zl plus przesyłka 20-29zl takie tez maja jedna opcja to nie odesle juz bo to jest na wlasny juz koszt a do paczkomatu nie przyjmuja.
oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@78db78 bo wtedy produkt kosztowałby nie 60+20 tylko 80+smart. Kupuj rozsądnie to nie będziesz musiał zwracać.

oznacz moderatorów