Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Musisz dokładnie opisać swój problem, krok po kroku. Samo rzucenie hasła to za mało.
@gwarancja1959 Cześć. Czy chodzi o zamówienie numer eec85e91-7848-11ec-aa46-0b1d8b91d8a6? Widzę, że etykieta Poczty Polskiej została poprawnie wygenerowana wczoraj o 20:48. Rozumiem, że pobrałeś etykietę i problem jest po stronie urządzenia drukującego? Czy masz możliwość pobrania etykiety i udania się - na przykład - do punktu ksero w celu jej wydrukowania?
Witam. Niestety ale nie wyświetla się etykieta. Być może zrobiłem coś nie tak
Może masz problem z programem do wyświetlania dokumentów PDF
@gwarancja1959 Cześć. Z etykietą jest wszystko w porządku - bez problemu mogę ją pobrać i odczytać. Wyczyść proszę dane przeglądarki (pliki Cookies), a następnie przejdź do zakładki Moje zakupy (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione) i odszukaj zamówienie, które chcesz zwrócić. W szczegółach tego zamówienia powinieneś odnaleźć etykietę do pobrania.
Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz miał możliwości pobrania i wydrukowania etykiety, to daj znać i prześlę Ci plik PDF na adres mejlowy.
Dzięki, tak zrobię. Pozdrawiam Mariusz [edycja]