anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie znajdę etykietę zwrotu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
gwarancja1959
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

Musisz dokładnie opisać swój problem, krok po kroku. Samo rzucenie hasła to za mało. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gwarancja1959 Cześć. Czy chodzi o zamówienie numer eec85e91-7848-11ec-aa46-0b1d8b91d8a6? Widzę, że etykieta Poczty Polskiej została poprawnie wygenerowana wczoraj o 20:48. Rozumiem, że pobrałeś etykietę i problem jest po stronie urządzenia drukującego? Czy masz możliwość pobrania etykiety i udania się - na przykład - do punktu ksero w celu jej wydrukowania? 

oznacz moderatorów
gwarancja1959
#7 Wielbiciel#

Witam. Niestety ale nie wyświetla się etykieta. Być może zrobiłem coś nie tak

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Może masz problem z programem do wyświetlania dokumentów PDF

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gwarancja1959 Cześć. Z etykietą jest wszystko w porządku - bez problemu mogę ją pobrać i odczytać. Wyczyść proszę dane przeglądarki (pliki Cookies), a następnie przejdź do zakładki Moje zakupy (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione) i odszukaj zamówienie, które chcesz zwrócić. W szczegółach tego zamówienia powinieneś odnaleźć etykietę do pobrania. 

Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz miał możliwości pobrania i wydrukowania etykiety, to daj znać i prześlę Ci plik PDF na adres mejlowy. 

oznacz moderatorów
gwarancja1959
#7 Wielbiciel#

Dzięki, tak zrobię. Pozdrawiam Mariusz [edycja]

oznacz moderatorów