Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niby jestem tu już prawie 20 lat ale trochę ostatnio się odkleiłem. Poproszę o podpowiedź gdzie mogę odszukać faktury wystawiane przez sprzedawców ? Kiedyś były dołączane do paczki bądź podsyłane mailem, a teraz nie wiem gdzie one są podpinane.
Czy można prosić o printScr ekranu gdzie dokładnie szukać tych faktur?
Myślę, że dla większości użytkowników będzie to prostsza droga do jej odnalezienia.
W szczegółach zakupu nie ma części "dane do faktury" a tym bardziej "zobacz faktury"!!!
Wiem, że powinnam ją otrzymać! Gdzie jest ta "fantomowa" zakładka???
Czy jeśli sprzedający doda fakturę do systemu allegro to kupujący dostaje powiadomienie na maila o dodanej fakturze?
można prosić o printScr ekranu gdzie dokładnie szukać tych faktur?
Myślę, że dla większości użytkowników będzie to prostsza droga do jej odnalezienia.
@yooana1 fakturę znajdziesz po wejściu w zakładkę Moje zakupy, następnie w [Szczegóły zakupu] oraz [Rozwiń szczegóły zakupu]. Tam w części "Dane do faktury" wybierz "Zobacz faktury". Jeśli nie ma takiego przycisku to sprzedający jej nie załączył, być może przesłał ją w wiadomości e-mail, abym mogła to sprawdzić, potrzebuję numer zamówienia.
Ja także nie otrzymałam faktury, która moim zdaniem powinna być wystawiana elektronicznie, automatycznie wraz z dokonaniem zakupu. Teraz mam problem w pracy bo przedmiot był kupiony dla firmy (ale nie "na firmę" więc nie potrzebuje faktury VAT) i nie mogę dokończyć formalności. Czy tego typu oficjalne potwierdzenia zakupu/paragony nie powinny być wysyłane bezwzględnie zawsze tuż po zakupie???
W szczegółach zakupu nie ma części "dane do faktury" a tym bardziej "zobacz faktury"!!!
@Client:47022889 może sprzedający jej nie dodał, czy możesz podać numer zamówienia?
Witam,
Zaznaczyłem opcję faktury jednak sprzedający upiera się, że nie wystawia takiej faktury, że jego system tego nie robi, że nie wystawi faktury na osobę fizyczną bez NIP.
Czy sprzedający nie musi wystawić faktury? (ja bardzo ją potrzebuję)
Czy mam to gdzieś zgłosić?
@A-Mac podaj proszę numer zamówienia, o którym piszesz.
Numer zamówienia
@nat_notdziękuję, rozmawiałem ze sprzedającym i dwukrotnie stwierdził, że nie ma możliwości bo faktury są wystawiane automatycznie, a sam nie chce wystawić ręcznie. Dlatego napisałem tutaj.
Szukałem opcji na kontakt z allegro, ale jedyna opcja jaką znalazłem w szczegółach zamówienia to "Zgłoś problem z zakupem" gdzie jednak temat rozmów do rozpoczęcia jest ubogi i nie ma tam podobnego przypadku lub chociaż "inne".
Które wg was powinienem użyć, bo wg mnie żadne nie pasuje do opisanej sytuacji:
Faktura czy e-paragon lub inny dowód zakupu jest najważniejszym dokumentem podczas sprzedaży lub zakupu. I jest z tym wielki problem, bo jako sprzedający gdzie do każdej sprzedaży w 100% dołączam za pośrednictwem Allegro fv zakupu to i tak nie ma tygodnia lub dnia żeby ktoś mnie pytał o dowód zakupu, proszę o przesłanie FV zakupu. jest to denerwujące, bo już raz to robiłem i trzeba do tego wracać. Proste rozwiązanie aby na głównej stronie o góry tam gdzie jest ikona serduszka, wiadomości.. itp pojawiła się ikona FV, gdzie będą trafiać wszystkie dowody zakupu dla każdego kupującego. Ja sam dzisiaj wyślę około 10 zapytań w sprawie FV, bo ich nie mogę znaleźć... ( i teraz też komuś zrobię robotę) w sumie to mi się już nie chce, bo niby to gdzieś jest w wiadomościach lub moje zakupy... Ja wczoraj tylko odebrałem 19 paczek, jadą do mnie kolejne... Chce pobrać wszystko z jednego miejsca, tak jak za pomocą jednej ikony je dodaję tak chce je pobrać od innych
Dziękuje za pomoc 🙂
Ja też jestem taki "stary".
Sprawdź sobie ustawienia powiadomień email na Allegro.
Sprzedający podpina FV do zamówienia i All Ci wysyła na e-mail.
Lub sprzedawca dołącza do zamówienia w formie papierowej - różnie z tym bywa.
Jak nie masz FV - pisz do sprzedawcy - zawsze Ci wyśle na -email.
Cena "papieru" jest teraz już "kosmiczna" - ja wszystkie FV podłączam już w wersji elektronicznej do zamówień.
czy ten proces można zautomatyzować jak każdy inny rynek? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Brakujące faktury to duży problem, gdy dokonuje się wielu transakcji. Nie ma czasu na weryfikowanie co jest, a czego brakuje. Powinno to zostać rozwiązane bardziej systemowo, tzn. sprzedający musiałby wprowadzić fakturę do systemu, a kupujący dostawałby powiadomienie/fakturę na maila.