anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie znajdę fakturę od sprzedawcy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
zakupy20
#7 Wielbiciel#

Niby jestem tu już prawie 20 lat ale trochę ostatnio się odkleiłem. Poproszę o podpowiedź gdzie mogę odszukać faktury wystawiane przez sprzedawców ? Kiedyś były dołączane do paczki bądź podsyłane mailem, a teraz nie wiem gdzie one są podpinane.

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39
yooana1
#2 Obserwator#

Czy można prosić o printScr ekranu gdzie  dokładnie szukać tych faktur?

Myślę, że dla większości użytkowników będzie to prostsza droga do jej odnalezienia.

oznacz moderatorów
Client:47022889
#1 Nowicjusz#

W szczegółach zakupu nie ma części "dane do faktury" a tym bardziej "zobacz faktury"!!!

Wiem, że powinnam ją otrzymać! Gdzie jest ta "fantomowa" zakładka???

oznacz moderatorów
felippe-pl
#7 Wielbiciel#

Czy jeśli sprzedający doda fakturę do systemu allegro to kupujący dostaje powiadomienie na maila o dodanej fakturze? 

oznacz moderatorów
yooana1
#2 Obserwator#

można prosić o printScr ekranu gdzie  dokładnie szukać tych faktur?

Myślę, że dla większości użytkowników będzie to prostsza droga do jej odnalezienia.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@yooana1 fakturę znajdziesz po wejściu w zakładkę Moje zakupy, następnie w [Szczegóły zakupu] oraz [Rozwiń szczegóły zakupu]. Tam w części "Dane do faktury" wybierz "Zobacz faktury"Jeśli nie ma takiego przycisku to sprzedający jej nie załączył, być może przesłał ją w wiadomości e-mail, abym mogła to sprawdzić, potrzebuję numer zamówienia. 

la_nika_0-1675435500489.jpeg

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
leeyul
#7 Wielbiciel#

Ja także nie otrzymałam faktury, która moim zdaniem powinna być wystawiana elektronicznie, automatycznie wraz z dokonaniem zakupu. Teraz mam problem w pracy bo przedmiot był kupiony dla firmy (ale nie "na firmę" więc nie potrzebuje faktury VAT) i nie mogę dokończyć formalności. Czy tego typu oficjalne potwierdzenia zakupu/paragony nie powinny być wysyłane bezwzględnie zawsze tuż po zakupie???

oznacz moderatorów
Client:47022889
#1 Nowicjusz#

W szczegółach zakupu nie ma części "dane do faktury" a tym bardziej "zobacz faktury"!!!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47022889 może sprzedający jej nie dodał, czy możesz podać numer zamówienia?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
A-Mac
#7 Wielbiciel#

Witam,

Zaznaczyłem opcję faktury jednak sprzedający upiera się, że nie wystawia takiej faktury, że jego system tego nie robi, że nie wystawi faktury na osobę fizyczną bez NIP.

Czy sprzedający nie musi wystawić faktury? (ja bardzo ją potrzebuję)

Czy mam to gdzieś zgłosić?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@A-Mac podaj proszę numer zamówienia, o którym piszesz. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
A-Mac
#7 Wielbiciel#

@la_nika 

Numer zamówienia

b278fd30-f409-11ed-813e-8bafea67599d
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@A-Mac Sprzedający wystawia faktury, więc nie powinno być problemu. Możesz rozpocząć dyskusję w tej sprawie, żeby sprzedający mógł przedstawić wyjaśnienia.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
A-Mac
#7 Wielbiciel#

@nat_notdziękuję, rozmawiałem ze sprzedającym i dwukrotnie stwierdził, że nie ma możliwości bo faktury są wystawiane automatycznie, a sam nie chce wystawić ręcznie. Dlatego napisałem tutaj.
Szukałem opcji na kontakt z allegro, ale jedyna opcja jaką znalazłem w szczegółach zamówienia to "Zgłoś problem z zakupem" gdzie jednak temat rozmów do rozpoczęcia jest ubogi i nie ma tam podobnego przypadku lub chociaż "inne".
Które wg was powinienem użyć, bo wg mnie żadne nie pasuje do opisanej sytuacji:

nie otrzymałem produktu
zamówienie jest niekompletne
problem z produktem
problem z odstąpieniem/ rezygnacją z zakupu
brak zwrotu wpłaty



oznacz moderatorów
A-Mac
#7 Wielbiciel#

@nat_not, @la_nika

Podpowiedzcie proszę którą opcją wybrać do dyskusji (podane wyżej) gdyż rzadna nie wydaje się pasować oraz brak jest opcji "Inne".

oznacz moderatorów
tonerprinte
#7 Wielbiciel#

Faktura czy e-paragon lub inny dowód zakupu jest najważniejszym dokumentem podczas sprzedaży lub zakupu. I jest z tym wielki problem, bo jako sprzedający gdzie do każdej sprzedaży w 100% dołączam za pośrednictwem Allegro fv zakupu to i tak nie ma tygodnia lub dnia żeby ktoś mnie pytał o dowód zakupu, proszę o przesłanie FV zakupu. jest to denerwujące, bo już raz to robiłem i trzeba do tego wracać. Proste rozwiązanie aby na głównej stronie o góry tam gdzie jest ikona serduszka, wiadomości.. itp pojawiła się ikona FV, gdzie będą trafiać wszystkie dowody zakupu dla każdego kupującego. Ja sam dzisiaj wyślę około 10 zapytań w sprawie FV, bo ich nie mogę znaleźć... ( i teraz też komuś zrobię robotę) w sumie to mi się już nie chce, bo niby to gdzieś jest w wiadomościach lub moje zakupy... Ja wczoraj tylko odebrałem 19 paczek, jadą do mnie kolejne... Chce pobrać wszystko z jednego miejsca, tak jak za pomocą jednej ikony je dodaję tak chce je pobrać od innych

oznacz moderatorów
sergiusz0911
#1 Nowicjusz#

Dziękuje za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Ja też jestem taki "stary". 

Sprawdź sobie ustawienia powiadomień email na Allegro.

Sprzedający podpina FV do zamówienia i All Ci wysyła na e-mail.

Lub sprzedawca dołącza do zamówienia w formie papierowej - różnie z tym bywa.

Jak nie masz FV - pisz do sprzedawcy - zawsze Ci wyśle na -email.

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Cena "papieru" jest teraz już "kosmiczna" - ja wszystkie FV podłączam już w wersji elektronicznej do zamówień. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
Katarata
#7 Wielbiciel#

czy ten proces można zautomatyzować jak każdy inny rynek? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
grzybol987
#7 Wielbiciel#

Brakujące faktury to duży problem, gdy dokonuje się wielu transakcji. Nie ma czasu na weryfikowanie co jest, a czego brakuje. Powinno to zostać rozwiązane bardziej systemowo, tzn. sprzedający musiałby wprowadzić fakturę do systemu, a kupujący dostawałby powiadomienie/fakturę na maila.

oznacz moderatorów